Groot leeftijdsverschil tussen 1e en 2e kind

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Esthertie, 30 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Nog niet ongesteld .. Wel een vage test die na afleestijd een 2e streepje kreeg. Denk indroger. Maar weer wachten haha

2. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    Oeps heb je je toch niet in kunnen houden. Zou wel heel toevallig zijn, je bent over tijd en een indroger....
    Ga je morgen weer testen? Volgens mij kruipt de dag dan voorbij kan ik me voorstellen. Hoop op weer een streepje dan!!

3. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Haha nee ik heb ondervonden dat ik niet heel goed ben in t niet testen hahahaha. Denk dat ik morgenvroeg weer ga testen.
    Maar ga dr echt niet vanuit hoor. Lees wel vaker dat Kruidvat een indroogstreepje krijgt. Wil mezelf niet blij maken met een dooie mus 😜

4. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    @Lilo Inhouden is dan wel heel moeilijk ook denk ik. Ik ga echt mijn nod afwachten al weet ik niet zeker wanneer die is. Ik wacht iig tot a.s. vrijdagochtend.

Heb je vanochtend nog weer een test gedaan??

5. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    oehh spannend van die indroger Lilo!
    Heb je vanmorgen nog getest??

6. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Jaaa vanochtend weer een test gedaan, waar weer na afleestijd een mini streepje kwam .. Maar voel nu flink wat steken in m'n liezen, dus denk dat t vandaag doorzet. Oehhh jij ook nog maar 3 dagen. Je hebt me bijna ingehaald hihi. Voel je al wat?

7. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    He maar weer een licht streepje zou toch iets moeten betekenen?
    En als het niet zo is dan maar beter vandaag dan morgen ongesteld worden toch (eerder naar de volgende ronde).

Ik voel niets, afgelopen dagen gevoelige tepels gehad maar dat heb ik de laatste maanden steeds na mijn ei. Ik voelde bij mijn vorige zwangerschappen (1x miskraam) ook niets. Toen na een dag of 10 wat licht bloed verlies (2 dagen), een test gedaan en toen pas door dat ik zwanger was. Vandaar dat ik netjes wacht tot vrijdag of misschien zaterdag, denk dat mijn ei deze maand 1-2 dagen later was. Toen geen gemeenschap meer gehad dus weet ook niet of we te vroeg waren. Zit vrijdag op dag 29.

8. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    lilo misschien dat je ei iets later is gekomen? Dat je te vroeg test? Jammer dat het nooit mega duidelijk is, he? ;) Maar idd..als je dan ongesteld moet worden, dan liever vandaag dan morgen.. al blijf ik hopen dat je nu een lange tijd niet ongi wordt ;)

Esthertie hmm misschien dat je net geluk hebt? Hoezo denk je dat je ei wat later was? Respect dat je evengoed nog kunt wachten met testen! Ik zou (denk ik) dat geduld niet hebben :)

9. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    Ik temperatuur en kan daaraan zien wanneer mijn ei geweest is.
    Denk deze maand dag 19-20 op dag 19 heb ik niet getemperatuurd dus weet niet of hij die dag geweest is. Ik vind het zonde om eerder te testen en wacht liever tot vrijdag dat is de 29e dag. Mijn vorige cycli waren 37-25-27 dus denk dat ik met 29 wel goed zit. Vandaag (dag 26) iig nog geen temp. daling (wat een menstruatie aankondigt) of krampen.

@lilo Hoe is het vanochtend bij jou, ongesteld of nog een test gedaan????

10. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant

Oehh wat spannend joh! Hoop op een positieve test voor jou vrijdag :)
    Hier nog niets ... ook niet meer getest haha .. ben die vage testen beu :p Voel wel dat er wat gaande is! Vandaag weer meer krampjes dan normaal. Hoop dat t eindelijk is gaat doorzetten als ik dan toch niet zwanger ben! Pff ben echt te verwend dat het bij de eerste zo vlug ging ;)

11. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    Beetje frustrerend op deze manier voor je. Op welke dag van je cylcus zit je nu?
    Ik bedacht mij net dat ik nu wel 6 jaar ouder ben dan bij de vorige zwangerschappen, nu 33. En dat het dus wel iets langer kan duren deze keer door mijn leeftijd.

12. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Ik ben zojuist mega heftig ongesteld geworden! Meteen rood en mega veel krampen:(
    naja het werkt in ieder geval en heb een eisprong gehad. Al weer ronde 4 :$

Denk dat leeftijd er zeker mee te maken heeft. NU maar hopen dat het bij jou wel positief is!

13. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    Aargh nee toch ongesteld :( Balen zeg, maar dan is het wel duidelijk.
    Op naar de volgende ronde, dan lopen we bijna gelijk.

14. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Haha ja inderdaad! Jouw cyclus is lekker regelmatig tot nu toe :)
    Hoop natuurlijk dat jouw ongi wegblijft!

15. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    #155 Esthertie, 16 aug 2016
    Laatst bewerkt: 16 aug 2016
    Valt wel mee vind ik, eerst 37 dan 25 en 27. Ik gok hem nu op 28-29 dagen. Omdat ik mijn ei vermoedelijk iets later had. Hoop wel dat mijn lf iets langer is/wordt want 8-9 dagen is aan de korte kant begreep ik. Minder tijd voor het eitje om in te nestelen e.d.

Die van jouw is weer wat langer of niet? Ga je daarvan uit omdat deze ronde langer was?

16. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Ja als je dat neemt, dan moet t goed zijn! Is dat komende vrijdag dan?
    Volgens mij zijn die dagen lang genoeg om in te nestelen heb ik laatst begrepen. Maar snap dat je liever wat langere LF hebt. Ik heb 2x 12 dagen gehad en denk nu ook rond die koers. Als ik terug kijk denk ik dat m'n eisprong inderdaad pas op cd 23 of 24 is geweest. En dsn zou m'n LF weer 12 dagen zijn. Ben benieuwd hoe het komende ronde gaat. Gelukkig vrijdag vakantie en even lekker genieten. Hou je me op de hoogte vrijdag :)

17. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    12 dagen is prima toch? Inderdaad a.s. vrijdag (op de verjaardag van mijn dochter). Geniet van je vakantie!!

18. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Ja alleen vind ik mijn eisprong zo laat .. duurt echt lang!
    Oooh dat zou een mooi verjaardagscadeau zijn :)
    Als t deze ronde raak was, dan zou ik uitgerekend zijn op mijn dochters verjaardag. Ook niet echt ideaal .. dus wat dat betreft komt dit wel goed uit. Wat speling tussen 2 verjaardagen in is ook wel fijn :)

Thanks! Gaat goed komen hihi

19. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    Kan mij voorstellen dat je het wat lang vindt, bij mij dus ook wat aan de late kant maar met een kortere lf. Als mijn temp. vrijdag niet omlaag is en ik geen krampen oid heb ga ik 's ochtends testen.
    2 verjaardagen dicht bij elkaar is misschien niet zo leuk. Een kennis van mijn heeft 2 kids met 2 jr. leeftijdsverschil, beide op dezelfde dag geboren.

20. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Jeetje dat is ook zo wat! Hoe krijgen ze het voor elkaar haha.
    Jij voelt tot op heden nog niet zo veel dan?
    Behalve een verhoogde temperatuur? Ik wil misschien ook gaan temperaturen ..

Deel Deze Pagina