N.a.v. onweertopic: Het waar-ben-je-bang-voor-topic

Discussion in 'De lounge' started by MickeyM, May 3, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Gisteren onweerde het en het bleek dat er toch wel wat dames zijn die daar bang voor zijn.
    Nu kwamen er ook spinnen, slangen, vissen, vogels e.d. voorbij en ik ben heel benieuwd waar jullie allemaal verder bang voor zijn.

Ik zal beginnen:
    Bang voor spinnen, omdat ze zo kriebelig zijn en snel. Brr. En ik houd niet van clowns en andere verklede mensen, vooral niet van maskers. Daar loop ik echt voor weg, waaahhh!!
    En ik ben bang om ernstig ziek te worden. Hypochondrisch misschien wel maar ik kan er niets aan doen... Ben er echt superbang voor :)

Haha, meer niet ;)

2. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Hou ook niet zo van verklede mensen als het gezicht geschminkt is ofzo. Of een zonnebril op want dan kan ik de ogen niet zien.
    Maar bang? Nee.

Ben eigenlijk nergens bang voor. Vroeger voor Wespen want ben ooit gestoken maar zelfs daar niet meer voor.
    Ben wel vies van sommige dingen zoals dode insecten (echt daar draaid mijn maag bij om!)
    En je krijgt mij geen natuur water in verder als mijn voeten :)
    Maar goed ik heb dan ook huisdieren waar sommige anderen gillend van weg rennen zoals een slang en een kikker ;)

3. Crazycat

Crazycat VIP lid

Nov 21, 2009
    8,849
    1
    36
    belgie
    clown, spinnen, wespen ,
    geen slangen oid die heb ik ooit als huisdier gehad

4. Bri

Bri Niet meer actief

Vlinders binnenshuis.
    Buiten vind ik ze prachtig, maar als er één met mij in een afgesloten ruimte zit (de woonkamer bijvoorbeeld) ren ik gillend naar buiten, en kom ik pas terug als m'n vriend hem naar buiten heeft gebracht.
    Motten vind ik nog véééél erger.
    Ik trek dat gefladder gewoon echt niet, en die schubbige vleugeltjes. Brrrrr...

5. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

Oct 30, 2007
    2,828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Spinnen en wespen aahhh!
    Andere insecten vind ik niet zozeer eng maar wel vies zoals die dikke bromvlieg die ik hier gisteren in huis had jak!
    Onweer was vannacht trouwens wel behoorlijk hier gelukkig sliep me kleine vent er gewoon doorheen!

6. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Spinnen hou ik echt niet van.

Verder niet echt ergens bang voor.

7. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

Mar 3, 2008
    1,623
    0
    0
    Spinnen echt heel bang voor en verder alle kruipende beestjes en zilvervisjes vind ik echt zo vies!!!

8. Fashion88

Fashion88 Actief lid

Mar 19, 2009
    345
    0
    0
    Voor spinnen en insecten, diepte in water, heel erge storm.

9. Jel

Jel Niet meer actief

Kikkers en padden. Ik heb ergens in februari daar een topic over geopend, omdat ik toen de eerste alweer gespot had en ik panisch reageerde. Ik vind het zo jammer dat ik hier bang voor ben en breng de angst liever ook niet over op mijn kinderen. Maar de eerste reactie is tóch keihard gillen als ik er één zie.

10. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    Wespen.. Ben nog nooit gestoken en misschien dat ik er juist daarom zo bang voor ben...

Spinnen ligt er aan welke.. Ik vind vooral die kleine zo eng die kunnen springen.. Brrrr...

Oja, vind het eng om met de auto stil te staan op een brug.. Mijn vader heeft vroeger als jonge knul meegewerkt aan het bouwen van een brug en die is toen ingestort ondat de constructie niet goed was..

11. nazli21

nazli21 VIP lid

Jul 28, 2006
    7,052
    9
    38
    fulltime mama
    Muizen, wespen en insecten.

12. 2lovelychildren

2lovelychildren Niet meer actief

Hoi

Ik ben bang om in de auto te zitten ivm met mensen die gevaarlijk rijden.
    En ik ben bang voor achtbanen hihi
    En om mijn kinderen te verliezen.
    En ik ben bang voor hamsters

13. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Normaal alleen bang voor spinnen en vissen.

Nu? Bang voor alles wat je buiten op straat tegen kan komen:)

14. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Insecten met grote lijfjes.

Verder geniet ik van een flinke onweersbui of ander soort noodweer.

15. Magne

Magne Actief lid

Feb 9, 2012
    316
    0
    0
    Het oosten des lands
    Ik ben alsdedood voor wespen.

16. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

Dec 30, 2006
    2,296
    28
    48
    Gent
    seriemoordenaars, echt ik denk altijd dat ik op een dag eens jack the ripper ga tegenkomen

17. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ugh, herkenbaar. Ik ben doodsbang voor motten. Vlinders vind ik al vies, maar motten.
    Ik ben niet zo'n hysterisch gil figuur, maar bij motten..... IEEEH.
    Vlindertuin in Emmen is een marteling. Kinderen en mannen willen er graag in, maar ik blijf buiten. 1 x mee naar binnen gegaan, begon te gillen en hysterisch te doen met als gevolg dat de kinderen ook bang werden ;) logisch. Dus toen toch maar heel dapper normaal gedaan, maar gadver. NOOIT MEER.

Spinnen, slangen, reptielen, haaien, no problem.

18. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

Feb 25, 2009
    6,014
    141
    63
    R'dam
    Ben echt super bang voor spinnen ook kleintjes !

Verder hou ik echt niet van verkleedde mensen zelfs zwarte piet vind ik eng!

Vroeger was ik bang voor graafmachines weet niet waarom maar nu ga ik er echt nog altijd met een grote boog omheen :S

En gewoon enge insecten iew vooral in het buitenland hebben ze enge grote kevers enzo !

19. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ik ben bang dat mijn kinderen iets over komt. Kan er zelfs over dromen bbbrrrr

20. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik ben doodsbang voor huisspinnen. Heb zelfs mijn man eens van de badminton naar huis gebeld omdat er eentje op de slaapkamer zat.

Vogelspinnen heb ik totaal geen moeite mee, heel mooie beesten! Komt omdat zij alleen heel langzaam kunnen bewegen, terwijl huisspinnen kunnen rennen en springen.

En motten inderdaad! In Australie hebben we die mega grote gezien! Ik ging naar een openbare wc in een botanische tuin, doe de deur dicht en ga op de wc zitten, zit die hele deur vol met mega grote motten, iew!!! Je went aan heel veel, maar daarnaan toch niet.

Share This Page