hai meiden! even een vraag.. ik heb nou al langer als een week last van me borsten en ze zijn ook behoorlijk groter geworden en niet alleen dat maar ook zijn me tepels donkerder van kleur en wat aan de bruine kant. Nou had ik gister een klein rood slijmpje bij het afvegen en vannochtend was het licht roze. Maar nu had ik zostrax ineens een donker bruin slijmpje bij het afvegen. mijn gevoel zegt dat ik zwanger ben maar moet ik me zorgen gaan maken mocht ik wel zwanger zijn? en herkent iemand dit die in verwachting is/was? liefs xxx
Hmzz ja... ik heb eergister die van predictor vroege test gedaan was een streepje te zien en gister die van clearblue plus die was negatief. En ik heb dit eerder gehad toen ik in verwachting was van me dochter.. toen had ik ook wel bloedverlies maar zette het niet door kan me niet herrinneren dat ik toen bruinverlies had.. xxx
ik zou ook gaan testen inderdaad en als je zwanger bent maakt dat volgens mij niet zoveel uit als het maar bij weinig blijft en niet te rood en zonder stolsels maar dat weet ik niet zeker
Hoi Carien23 Het lijkt wel op een zwangerschapsymptomen ik heb het zelf namelijk ook SUCCES meid! X Kelly
trouwens die predictor die schijnt niet zo goed te wezen. die geeft aan dat je zwanger bent terwijl het niet zo is.
Ja dat heb ik idd vernomen maar goed.. ik wacht nog even af.. mijn buik voelt ook ontzettend opgeblazen normaal alsik ongesteld moet worden gaat mijn baarmoedermond openstaan en dat merk ik altijd heel erg goed maar op moment zit ie dicht hoe kan het dan dat ik toch bruin verlies heb? xxx
Spannend, toch maar een testje wagen inderdaad. Mijn borsten zijn na de eisprong altijd heel erg gevoelig, voller en ook mijn tepels zijn dan donkerder. Maarja, als dit bij jou nooit is, kan het een goed teken zijn! Ik duim! oo, en bloedverlies of bruine afscheiding wil niet altijd iets zeggen. Je kunt gewoon zwanger zijn, maar misschien is er een vaatje geknapt in je baarmoedermond of is het een innestelingsbloeding.