Hier is het errug benauwd, maar de lucht is helemaal wit/grijs. Ze geven veel regen/onweer op heb ik gehoord @ Gouda
jij mag niet meedoen in zulke topics!!!! *jaloers* hier(omg eindhoven): warm, zon, heiïge blauwe lucht met hier en daar een wolkje... hoop dat de buien nog even wegblijven, kan isa dadelijk nog even in haar badje!
@vlakbij Bergen op Zoom: Bewolkt maar niet koud. Balen he meiden,het was zo mooi de afgelopen dagen. Ik zeg altijd: Volgens mij moeten wij hier altijd gestraft worden als het een paar dagen mooi weer is geweest. Daarna standaard een week of langer regen,regen en nog eens regen..
8)8)8) Tja, er stond niet in het topic dat het in NL moest zijn. Helpt het als ik vertel dat ik zo tegen 12 uur weer loop te puffen van de hitte tot een uurtje of 5 en dat dat nog de hele zomer zo verder moet?
hier in wemeldinge is het nog droog, maar niet lang meer denk ik.. temperatuur is nu nog wel lekker...
Bewolkt en grauw, en het waait. Had ik gister m'n zoontje beloofd dat hij vandaag weer in het badje mocht want z'n vriendje komt spelen
Hier in NH omgeving Beverwijk is het bewolkt,benauwd,warm. Barometer is aan het zakken en staat nu op regen/wind maar het lijkt windstil alsof het elk moment kan losbarsten.
Hier is het vies benauwd windstil, zo'n 20 graden schat ik.. helderblauwe lucht.. Van mij mag er straks wel een klap onweer vallen.. Zit onder Zwolle trouwens
hier in de kop van noord holland is het bewolkt en beetje benauwt.. laat het water maar komen de plantjes schreeuwen erom nee grapje hoor vind het wel jammer dat het zonnetje er niet is vandaag maar dat is nederland he
Hier in Leiden is het net begonnen met druppelen Het ziet er naar uit dat het gaat gieten straks, donder zit in de lucht zeg maar Lekker voor de plantjes
Lekker warm, blauwe lucht, geen wolkje te zien. Dit mag van mij zo blijven. Evi is lekker met water en zand aan het kliederen.
Hier in het noord limburgse land is het nog strak blauw en warm maar niet benauwd, hebben net nog een stuk gefietst. Hopelijk vanmiddag nog ff in het badje