Aangeboden: tafel van Megablocks (origineel). De foto komt van internet, maar speelgoed ziet er als nieuw uit.
Nee, nog niet. Ik heb meerdere mensen een PB gestuurd, maar niemand heeft even een reactie teruggegeven. Heel vervelend vind ik dat. Ik heb op Marktplaats een bod van 20 euro ontvangen, maar ik wil graag 25 euro exclusief verzendkosten hebben. Als iemand interesse heeft, stuur me maar een PB.
Haha ja Chiggy, dat denk ik ook. Ik zal wel even de moeite nemen om te reageren op TS. Lieve schat, ben je wel lekker? Je vraagt 25 euro voor tweedehandspeelgoed dat nieuwe 26 euro kost. En jouw verzendkosten zijn duurder. Anyway, noooooo thanks dus. Megabloks speeltafel inclusief 25 bouwblokken - ffShoppen.nl
Oh je vraagt 25 ex verzendkosten?? Hahaha. Oke, dan is het nieuw dus goedkoper dan tweedehands van jou :-S. Vind je dat zelf ook niet een beetje gek?
De tafel kost tegenwoordig in de winkel nog 35 euro; de bus ruim 10 euro en losse blokken ook nog 10 euro, dus je reactie klopt niet. Ik vind het niet als mensen geen interesse hebben, maar een reactie terug is dan wel fijn.
en misschien handig dat je gewoon hier het bedrag hier even vermeld. en der bij zet bieden mag altijd.kom je een stuk veder mee
@Zinaa: Thanks voor je link. Dat wist ik echt niet! Begrijpelijk dat mensen niet geïnteresseerd zijn dan, maar dan had ik een reactie terug toch prettig gevonden. We hebben er toen bijna 50 euro voor betaald (enkel voor de tafel) en ik zag op meerdere speelgoedsites 35 euro staan voor alleen de tafel. Ik voel me nu dus niet echt snugger, maar goed: fouten maken is menselijk. Ik begrijp nu dat ik beter akkoord kan gaan met dat bod van 20 euro, dus dit topic kan op slot. @Woezeltje: bedankt voor je tip.