Heel mooi pakket positiekleding, geschikt voor kledingmaat M. Het pakket bestaat uit: 6 broeken (waarvan drie met de kaartjes er nog aan, dus helemaal nieuw) 5 rokken 3 vestjes / bloesjes 5 shirts 3 jurkjes 1 buikband Witte linnen lange broek Merk Vida Vita Materiaal: 70% linnen en 27% viscose en 3% lycra Nieuwprijs 84,00 Kaartjes zitten er nog aan Leuke spijkerbroek, driekwart Merk Queen Mum Materiaal: 97% katoen en 3% elasthaan Twee zakken met ritsen aan de achterkant Ritsje in de pijp, aan de onderkant Nieuwprijs 75,00 kaartjes zitten er nog aan Mooie zwarte lange broek Merk Vida Vita Materiaal: 65% viscose, 31% polyamide en 4% elasthaan Broek is zwart met een zwarte streep (verticaal) en omgeslagen broekspijpen Nieuwprijs 79,95 kaartjes zitten er nog aan Pantalon H&M Mama In zeer goede staat Grijs met lichtgrijs streepje Materiaal: 65 Polyester 33 Viscose 2 Elasthan Zomerse beige katoenen broek met stoere zakken en ritsen Maat 38 Met elastische tailleband Formes Paris Zwarte lange broek Maat 38 50% polyester en 50% viscose Met elastische tailleband Katoenen spijkerrokje tot op de knie Met elastische tailleband Zakken aan de zijkant en achterkant Leuke lange groene rok van het merk Vida Vita Materiaal 93% viscose en 7% elasthaan Wel gedragen maar nog in perfecte staat Sportieve katoenen rok van het merk Noppies Valt over de knie. Twee zakken op heuphoogte Twee zakken met ritjes op de achterkant En ook nog twee leuke zakken aan de zijkant halverwege het bovenbeen De rok is katoen met 3% elasthaan. Leuke, redelijk strakke rok (lichte A-lijn), valt ongeveer op de knie. Met dun zwart centuur. Materiaal: Wol, polyester en viscose De buikband is van katoen met elastaan De rok is volledig gevoerd Grijze rok van het merk Tête a tête Is gedragen, maar zit heerlijk en ziet er nog goed uit Met buikband Mooi groen bloesje van het merk Noppies Met drukknopen Materiaal: 70% katoen, 27% polyester en 3% elasthaan Ziet er nog heel mooi uit Groen overslagvestje van het merk Noppies 92% viscose en 8% elasthan Nog in zeer goede staat Grijs overslag vestje / topje met korte mouw en centuur Van het merk Bien Blue Materiaal 75% katoen en 25% polyamide Gedragen maar nog heel goed Een roze shirtje van het merk Noppies met lange mouw Een aqua / blauw shirtje van het merk Esprit Met leuke accenten door de knoopjes bij de halslijn Een zwart shirtje van het merk Noppies met korte mouw Noppies bruin shirt met lange mouwen Maat M/L Katoen met een klein gedeelte lycra Invorm Roze katoenen shirtje met lange mouwen Maat M Een grijs gestreept jurkje van Miss Etam met lange mouw 85% katoen, 10 % polyamide en 5% elasthan Is gedragen maar kan beslist nog een ronde mee! Noppies gebreide lange bruine jurk 30% wol en 70% polyacrylic Queen Mum zwarte jurk Kant langs de halslijn 92% viscose met 8% elasthaan Ik had behoorlijk wat positiekleding ingeslagen, maar heb het blijkbaar niet nodig. Dit mag dus weg. Mijn kleding komt uit een rookvrije omgeving. Ik verzend met Kiala en TNT en ben verantwoordelijk tot het postpunt. Het liefst verkoop ik het hele pakket in één keer, maar als je geïnteresseerd bent in een paar losse kledingstukken, kun je natuurlijk ook pm-en