iemand bedanken met veel geld

Discussie in 'De lounge' gestart door msroxy, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    Ik moet iemand ergens voor bedanken, maar diegene heeft zelf erg erg erg veel geld :D

Iedereen in haar situatie krijgt altijd iets leuks (afscheid van het werk) maar wat kan ik haar nu geven? We geven er altijd tussen de 50 en de 100 euro aan uit... iemand tips?

2. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ik snap het niet. Je zoekt een kadootje van tussen de 50 en 100 euro of je wilt niet 50 tot 100 uitgeven omdat ze zoveel geld heeft?

3. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

een kado geven gaat niet om de waarde ervan..het gaat om het gebaar. dus of ze nou stinkendrijk is of niet, koop gewoon iets dat bij haar persoonlijkheid past.

4. Jel

Jel Niet meer actief

Huh? Dat die persoon veel geld heeft vind ik er ook niks mee te maken hebben.

Iemand waarvan je weet dat die minder geld heeft, geef je dan toch ook niet een groter/ duurder cadeau?

5. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

misschien bedoelt ze dat ze zelf altijd dure cadeaus geeft omdat ze genoeg geld en ze nu niet een lullig cadeau willen geven.

mooi bos bloemen en een cadeaubon van parfumarie ( geen idee of je het zo schrijft :D) of sauna bon.. weet natuurlijk niet waar ze van houd;)

6. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Ik begrijp het wel, mijn ouders hebben ook best veel geld en kopen alles wat ze maar denken te willen hebben onmiddelijk zodat ik geen enkel leuk cadeau kan bedenken!
    Ze hebben het simpelweg al!

Ik zou ook voor een bon kiezen, bijvoorbeeld een dinerbon.

7. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Hahaha :D

Tussen 50-100 euro, hmmm een parfummetje? Van Chanel of Dior?

Of La Mer shizzle.

8. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Als het probleem is dat ze alles al heeft en je niets meer kunt bedenken, zou ik inderdaad ook voor een bon gaan. Of iets symbolisch...

9. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    een mooie koffielepeltje kopen {van bv zack} en dit laten graferen aan de achterzijde; bedankt en de namen van de collega's
    hierbij een cadaubon voor een parfum of idd een saunabon of misschien spaart ze wel bv het blondservies en haar een bon geven van een winkel oid.

10. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Ik denk inderdaad dat ts bedoelt: wat geef je iemand die alles al heeft?

Zou ook voor iets persoonlijks gaan...

11. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.876
    2.876
    113
    Noord-Holland
    Ook als je alles al hebt, of het zelf kunt kopen, is het gebaar van een cadeautje nog steeds leuk.
    Ik zou ook gaan voor iets persoonlijks of voor een belevenis (bv theaterkaartjes).. iets wat je misschien wel kunt kopen, maar niet zo snel voor jezelf zult halen.

12. Jel

Jel Niet meer actief

Oh, sorry ts voor mijn vorige antwoord.

Tja moeilijk...

Ik denk dat ik geen parfum zou geven, want wat iemand lekker vind qua geur, is wel erg persoonlijk vind ik.

Misschien een soort kerstpakket met allemaal leuke en lekkere dingen er in?
    (Dat vind ik zelf tenminste altijd zo leuk om te krijgen...)

13. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    ja, dat bedoel ik inderdaad! Vind het dus moeilijk om iets persoonlijks te bedenken.. iets graveren is inderdaad een leuk idee...

14. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    En iets van een beeldje met betekenis ofzo? Bij Artihove (www ervoor en .nl erachter) hebben ze mooie beeldjes. Voor elke gelegenheid wel wat te vinden eigenlijk.

15. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

ik zou denk ik een bos bloemen en een bon doen.

16. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Ik dacht dat je iemand wilde bedanken met veel geld.
    Dus dat jij iemand als bedankje veel geld wilde geven hahaha

17. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Toen wij onlangs in t huis van iemand mochten vakantie houden in spanje wilde ze daar ook geen geld oid voor, ze heeft t meer dan genoeg, ik heb zelf een doosje gemaakt heel creatief met daarin een bioscoopbon. Geloof me, ze was bijna nog gelukkiger dan wij met onse 2 weken gratis vakantie.

18. Jel

Jel Niet meer actief

Haha zo las ik de titel ook eerst. :D

Deel Deze Pagina