ik heb een heel uitgebreid pakket te koop voor een jongentje,het gaat om de maat 56 tot en 92,van winterkleding tot zomerkleding. Ook rompers sokjes schoentjes etc. Alles is netjes en zo goed als nieuw,wegens overvloed aan kleding is het meeste niet eens gedragen. Er wordt hier niet gerookt en de kleding gaat ook niet in de wasdroger. Ook nog winterjasjes in kleine maatjes,56/62/68 zomerjasjes in alle maten. het meest gaat het om h&m en tuunte,ter stal ,prenatal etc op dit moment heb ik geen camera tot mijn beschikking dus heb ik helaas geen foto's van de kleding.
@zwendel,het zijn meer dan 200 kledingstukken afhankelijk van wat je graag wilt hebben,zo ongeveer 0.50 cent per kledingstuk. @dorianne alles van maat 86/92? ik wil straks wel eventjes voor je kijken wat ik daarvan allemaal heb.
ik heb van maat 68 : 8 broeken 8 t-shirts 21 longsleeves 7 vesten 1 trainingspak maat 62: 12 longsleeves 1 tuinbroek 2 winterjassen 1 vest 7 broeken maat 74: 3 trainingspakken 1 vest 6 longsleeves 5 t-shirts nog 3 korte broeken maat 80: 1 trainingspak 1 vest 7 longsleeves 1 trui 6 broeken 5 t-shirts maat 86 1 set broek +trui 1 vest 3 longsleeves dit is wat ik zoal een beetje kon vinden,er is meer maar dat volgt