Politieonderzoek nog altijd met raadsels omgeven - Maastricht - dichtbij.nl - Maastricht De politie is vanmorgen aan de derde dag begonnen van een groot forensisch onderzoek in het buitengebied van Amby bij Maastricht. Ze is daar op zoek naar belastend materiaal, zei een woordvoerster van de politie maandag. In het kader van welk onderzoek wilde ze niet zeggen. Edit. bericht aangepast
Dat is een oud bericht. Dit was trouwens het bericht dat de zaak rondom de vermiste personen naar buiten bracht. Lees dan nu.nl of nos.
Slecht dag ofzo? Ik zie nu ook dat er een ander bericht naar buiten is gebracht. Het spijt me zeer dat ik iets verkeerd heb gelezen
Ik ben benieuwd waar het allemaal om gaat. Heb zaterdagavond de politie helikopter zien vliegen. Had toen geen idee dat het zo grootschalig zou zijn.
Ik zie ook nog niets op de regionale zender. Alleen de aankondiging dat de persconferentie om 19 uur is
Misschien als het zometeen nog tijdens de uitzending begint, dat ze dan nog terug gaan naar die verslaggever, anders horen we het misschien later...' Ben nu toch wel heel benieuwd hoor. Ook al zeggen ze dat het niet gaat om een vermissings of moordzaak, stiekem denk ik van wel.
Volgens het nieuwsbericht klopt dit. Onderzoek Amby was om zenuwgas Sarin | L1 | Nieuws en sport uit Limburg