Juist ja.... dan komen kinderen aan de deur met mooie lampionnetjes, zingen een liedje, en dan krijgen ze een snoepje......... Mijn schaal snoep die hier klaar staat zit nog vol! Nouja min hetgene wat ik er zelf stiekem uit gesnoept heb dan. Altijd als ik geen snoep in huis heb met st maarten staan er hordes kinderen voor de deur; teleurgesteld. Nu heb ik snoep in huis, komt er letterlijk niemand......Dusss dan denk ik volgend jaar, vorige jaar kwam er niemand, hoef dus geen snoep te halen, en dan zul je zien *tingdong* Druk geweest bij jullie?
1 groepje van 4 kinderen, dus allemaal 2 mini milky ways, en de rest eten we lekker zelf op mmmmmmmmm
Ja best wel, er is flink wat snoep doorheen gegaan. We hadden er ook mandarijnen bij gelegd en er waren een stuk of 5 kinderen die daar voor kozen. Dat verwachtte ik op de één of andere manier niet, dacht dat ze alleen voor de dummies en candybars zouden gaan.
Wij zouden zelf gaan lopen maar zoonlied vertikte het om bij een deur te gaan zingen dat moest ik maar doen ,Jaaa Daaag! Toen maar gauw dochterlief naar bed gaan brengen. Niet zingen is geen snoep en daar ga ik niet zijn kleine zus voor wakker houden. ( overigens hebben wij ons daarna verstopt in huis want ik had natuurlijk nu geen snoep in huis )
Hier deden ze van school mee dus wij waren niet thuis . Bij school in de buurt is de afspraak dat ze alleen aan mogen bellen bij mensen die een kaarsje voor het ramen hebben branden, dus misschien lag het daar aan dat er niemand kwam
Wij hadden er maar liefst vijf! Maar het liedje vond ik vreemd. Wij zongen altijd iets over koeien met staarten en meisjes met rokjes, maar hier stonden ze aan de deur over dat hun moeder een dikzak was, ze graag pepermunt wilden en dat ze morgen Sinterklaas zijn. Ik snapte er geen jota van!!! Ik héb geen pepermunt en wilde haast vragen of ze niet te jong voor Sinterklaas waren Het zal de leeftijd wel zijn; ik ben immers al 27. Antiek!
Afgezien van de opmerking over sinterklaas... sintre maarten mikmak m'n moeder is een dikzak mn vader is een duntje geef me een pepermuntje Zoiets? Die zongen wij 30jaar geleden al. Maar ja, daar zit geen sinterklaas is