Ik schiet natuurlijk niet veel op met dit topic maar ik heb zo'n behoefte om het even van mij af te schrijven. Morgenmiddag krijg ik de uitslag van onderzoeken naar ASS die bij mij gedaan zijn. Door wachttijden voor diverse onderdelen en uitsluiten van andere dingen zijn we nu al meer dan een jaar bezig. En dan is het ineens zover. Ik ben echt zooooooo nerveus ervoor. Weet gewoon niet waar ik het zoeken moet. Hopelijk kan ik nog slapen vannacht.
Thanks! Ja slapen is altijd drama als ik nerveus ben dus ik verwacht geen rustige nacht te krijgen, maar goed.. Morgen maar vroeg erin dan hihi.
Inderdaad spannend! Er zit alleen niets anders op dan het af te wachten... Als je niet kunt slapen zet je een lekker muziekje op op je MP3-speler, heb je wat afleiding En mocht het echt niet lukken dan kun je morgen misschien weer lekker terug je nestje in als je de uitslag hebt. Even alles laten bezinken! Heel veel succes, meid!
douchen helpt om te ontspannen en beweging ook. Spring maar een paar keer op en neer, loop de trap een paar keer op en af. Deze kleine dingen werken echt. Succes en slaap lekker!