V tech toettoetserie vragen

Discussion in 'De lounge' started by Baileyy, Oct 13, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Baileyy

Baileyy VIP lid

Feb 12, 2012
    5,629
    1,443
    113
    Wij hebben voord e verjaardag van mijn zoontje de toet toet garage en vliegveld gekregen. hartstikke leuk!! Maar we dachten dat je beide sets aan elkaar kunt koppelen. Niet dus. Wat moet ik erbij kopen om ze wel te kunnen koppelen?

En van de garage laat de toren wel heeeel erg makkelijk los. Is dat bij anderen ook? Hoort het niet in elkaar te klikken? Ook de oranje en groene banen sluiten niet heel mooi aan.

En van het vliegveld daar reageren alleen de autootjes op? Geen geluid in dat ding zelf?

Ik ben benieuwd wat hij ervan!!

2. Koon

Koon Niet meer actief

Het vliegveld hebben wij niet. De toren van onze garage gaat ook gemakkelijk los en de banen moet ik ook regelmatig terugklikken.

3. Catou

Catou Fanatiek lid

Oct 11, 2013
    3,683
    1,860
    113
    je hebt extra wegdelen nodig om te kunnen koppelen. De toren laat inderdaad steeds los. Met de banen hebben wij geen problemen.

Ik vind het alleen stom dat ze de serie nu aan het veranderen zijn. Bij het vliegveld heb je "stickers" waarop de auto`s reageren (maar alleen de nieuwe auto`s?) en bij de garage heb je zo`n blokje. Werkt ook niet helemaal samen.....

4. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

May 1, 2008
    1,522
    0
    0
    Toren (helikopterplatform) staat los inderdaad. Heel irritant. Misschien vastlijmen?

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik ga het vastlijmen. Hem 'm voor Sinterklaas gekocht, maar lees zo vaak dat ie los laat. Gewoon een seconde lijm er tussen prutsen.

6. Snne

Snne Bekend lid

Feb 10, 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook de garage en het vliegveld en Wij hebben 2 pakketjes wegdelen erbij. Bij ons sluit het ook niet mooi aan. Maar ook als je de extra wegdelen eraan koppelt vind ik niet dat je een mooi sluitende baan hebt. Beetje jammer. Over de geluidjes dat weet ik zo verder niet.

7. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

Apr 3, 2012
    1,379
    0
    0
    de toren van de garage hebben wij hier vastgeplakt inderdaad. Dat ding lag steeds compleet ergens anders in de woonkamer of Tygo kwam er weer mee aanlopen met de tekst : "ojee mama, kijk stuk!"
    Heel irritant en nu dus niet meer :D

edit; het vliegveld heeft zelf geen geluidjes. De autootjes reageren wel op de verschillende sensoren. Opzich vinden wij dat hier niet zo erg. Die autootjes, garage en alle andere frummels tegelijk aan hebben staan wordt je toch al horendol van ;)

8. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

Sep 13, 2011
    2,088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Onze oudere autootjes reageren volgens mij ook op alle nieuwe dingen!

Wij kregen vorig jaar voor zoontje zijn verjaardag de garage, wegdelen, wegdelen met stoplicht en de ambulance! Nu het vliegveld, twee pakketten deluxe wegdelen, lanceerbaan en de brandweerkazerne en wat autootjes en we kunnen nu best een grote baan maken! Hele woonkamer vol en zoontje vindt het nu echt geweldig! Ik denk dat we voor sint of kerst de bouwplaats erbij kopen en voor in zijn schoen nog wat losse autootjes! Het is juist een leuke serie om met dit soort dingen te sparen vind ik!

9. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

May 11, 2013
    2,604
    3
    38
    Wij hebben vorig jaar de garage gekocht, het klopt idd dat de bocht naar beneden lastig is om goed (naadloos) vast te maken. En idd de oranje poort is heel makkelijk los te halen, daar zit geen klik op. Hier is ie al duizenden keren door zoonlief eraf getrokken ;)

Ik denk dat je de garage het beste kunt koppelen met het vliegveld dmv tussenstukken, die zijn apart te koop.

10. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Wij hebben stoplicht, ambulance, garage, vliegveld en brandweerkazerne
    Deze week wil ik voor sinterklaas alvast de racebaan, bouwplaats en is er nog meer?? Kopen want ben bang dat t er straks niet meer is..

Volgens mij kan je met losse wegdelen wel aan elkaar maken?

11. Baileyy

Baileyy VIP lid

Feb 12, 2012
    5,629
    1,443
    113
    Oke losse wegdelen ga ik halen!
    Jammer dat die toren dan zo los is bij iedereen en ook het wegdeel bij meerdere niet goed aansluit. Toch zonde van zulk spul of niet?
    Ik denk dat dit ook een leuke sinterklaastip is om uit te breiden. Nu alleen nog een opbergplek ervoor verzinnen.. haha

12. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Wij hebben ook verschillende dingen van de serie maar omdat ik de wegdelen etc zo tegen vind vallen twijfel ik of ik hem verder wil uitbreiden.. Toch slecht dat die moeilijk passen van zo een duur iets?

13. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

Oct 8, 2009
    3,212
    1
    0
    Wij hebbem het ook vast gelijmt,maar die oranje baan naar beneden sluit bij ons wel goed aan,kun je onderaam ook vast klikken zega maar

Share This Page