Ik ben opzoek naar een goed boek met veel plaatjes en bij elk plaatje het woordje wat het is .. Je hebt van die boeken met mijn 1e woordjes zo iets maar dan zoek ik een boek voor een kindje van 3 jaar die ook al kan lezen, dus het moet niet te baby meer zijn.. Maar nog wel voor de leeftijd van af 3 , snappen jullie me nog ? We wonen niet in nederland maar wil toch eigenlijk wel dat ze ook het Nederlands goed kan , en op dit moment is dat niet het geval... Alvast bedankt voor het mee denken..
Wij hebben (oa) deze: Mijn leuk woordenboek (bol.com | Mijn leuk woordenboek, Richard Scarry | Nederlandse boeken) erg populair bij onze 3-jarige zoon
eerste woorden met winnie de poeh is leuk omdat het ook kaartjes heeft met woord en achter kant tekening. bol.com | Zoekresultaten: eerste woorden met winnie de poeh | Boeken
Jitte heeft deze: Mijn eerste duizend woorden Er staan een heleboel dagelijkse dingen in, (je lijf, verkleden )maar er zijn ook pagina's met dieren (hagedissen, spinnen enz) Plaatjes die soms best eng kunnen zijn, en die je als kind echt niet als eerste leert... Ik moet het eerste kind nog tegen komen dat als eerste woordje "komodovaraan" zegt...
Deze hebben wij, is echt leuk om in te bladeren, plaatjes te kijken en de woorden worden in een soort rijmpje uitgelegd. Van Dale
kzal dit in gedachte houden, wij gaan straks een bieb kaartje halen en boekjes halen voor zoonlief. ben benieuwd of ze wat boeiends hebben. hij is totaal niet van het lezen, dus een boek met plaatjes en de woorden erbij zou super zijn! op psz hadden ze er 1 maar vergeten te vragen welk boekje dit was