Gezocht een boek met woordjes en plaatjes!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door limegreen, 16 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limegreen

limegreen Bekend lid

6 mei 2008
    892
    0
    0
    Ik ben opzoek naar een goed boek met veel plaatjes en bij elk plaatje het woordje wat het is ..
    Je hebt van die boeken met mijn 1e woordjes zo iets maar dan zoek ik een boek voor een kindje van 3 jaar die ook al kan lezen, dus het moet niet te baby meer zijn..
    Maar nog wel voor de leeftijd van af 3 , snappen jullie me nog ?

We wonen niet in nederland maar wil toch eigenlijk wel dat ze ook het Nederlands goed kan , en op dit moment is dat niet het geval...

Alvast bedankt voor het mee denken..

2. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
  3. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
  4. limegreen

limegreen Bekend lid

6 mei 2008
    892
    0
    0
    Thanks ik ga ik even op bol rond kijken , die boeken die jullie zeggen zien er zeker goed uit...

5. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Jitte heeft deze: Mijn eerste duizend woorden Er staan een heleboel dagelijkse dingen in, (je lijf, verkleden )maar er zijn ook pagina's met dieren (hagedissen, spinnen enz) Plaatjes die soms best eng kunnen zijn, en die je als kind echt niet als eerste leert... Ik moet het eerste kind nog tegen komen dat als eerste woordje "komodovaraan" zegt... :D

6. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Deze hebben wij, is echt leuk om in te bladeren, plaatjes te kijken en de woorden worden in een soort rijmpje uitgelegd.

Van Dale

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    die hebben wij ook!

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    kzal dit in gedachte houden, wij gaan straks een bieb kaartje halen en boekjes halen voor zoonlief. ben benieuwd of ze wat boeiends hebben. hij is totaal niet van het lezen, dus een boek met plaatjes en de woorden erbij zou super zijn! op psz hadden ze er 1 maar vergeten te vragen welk boekje dit was

Deel Deze Pagina