ik zou ook iig het belangrijkste meenemen, want heb je genoeg tijd om alles in te pakken dan voordat hij erachter komt dat je er vandoor gaat?
Heel veel sterkte, hoop dat je niet met teveel gezeur wegkomt! En weet hij van zwangerschapspagina af? Want anders zou hij je onderwerpen nog terug kunnen lezen! Hou overal rekening mee meid!
Heftig hoor!! Heb je mensen die wel achter je staan en die je bij de dag van vertrek kunt inschakelen? Volgens mij zijn er ook instanties die je hierbij kunnen helpen. Vind het superknap en dapper dat je voor jezelf en je kleine kiest! Respect!!!
Pff heftig meid, maar goed van je dat je voor jezelf en je kindje kiest. Sterkte en hopelijk kan Amfy je helpen.
Ik hoop idd ook zo voor je dat het goed is gegaan en dat dit echt betekent: geen nieuws goed nieuws!! Sterkte!!!
Heel veel succes gewenst, lief dat hier dames zijn die je willen/kunnen helpen. Ik zou ook idd het belangrijkste meenemen. Of wel iemand vinden die wel met je mee kan rijden.
Hej Meiden, Heb even niet kunnen reageren ivm de problemen hier. Ik heb iemand gevonden die een bus heeft en mij/ons gaat helpen. Ben nu bezig om de brief te schrijven. Maar wat ik me nog af vraag ben je verplicht te melden waar je gaat wonen? Ik wil niet dat ik een ontvoering op mijn naam krijg, maar eigenlijk wil ik ook niet dat hij weet waar ik ga wonen.............. of in iedergeval wil even een paar dagen rust.... Wie o wie weet dit.
he meid ik heb net je topic gelezen ik heb vrijwel hetzelfde meegemaakt ik had alleen nog geen kinderen maar goed.. knap van je dat je de stap zet je kan in de brief zetten dat je weg bent en dat je nog niet zegt waar je woont ivm tijdelijke rust .! je mag me altijd pb-en
Ik zou een e-mailadres openen waarop hij je kan mailen en hem zeggen dat t.z.t je wel ziet of je hem het adres geeft. ik weet niet hoe het zit met ouderlijke macht? als het 50/50 is, dan moet je hem op de hoogte houden van de situatie. Je adres hoeft nogmaals niet; je kunt ook een plek afspreken om hem te ontmoeten als hij jullie kind wil zien of jou wil spreken. Sterkte. Dit kost vreselijk veel energie en is doodeng! volhouden hoor! Neem wel aangifte tegen hem in overweging. Vaak wordt er pas achteraf aangifte van huiselijk geweld gedaan, dat wordt niet raar gevonden bij de pliezie. Sterkte
Ik vind je zo dapper he! ik ben toen helaas te laat weggegaan bij mijn ex en ben toen mijn ongeboren zoontje daardoor ook verloren Ik wens je echt super veel sterkte toe in de tijd die komen gaat en je bent een pittige dat je bij hem weg gaat! Ik weet niet hoe het zit als je het kind wat ook zijn kind is, meeneemt, volgens mij is het dan ontvoering inderdaad als je het zonder zijn toestemming meeneemt. Weten hulp instanties wel wat er speelt?
misschien even rechtshulp bellen, of de politie die weten er waarschijnlijk wel antw op voor je Vind het echt heel moedig van dat je deze stap neemt!
Que kijk even op de website van Nieuws - Huiselijk Geweld Daar kan je heel gemakkelijk een telefoonnummer krijgen door rechts op een provincie te klikken. Je kunt daar alles vragen wat je wilt weten en deze instanties kunnen je ook helpen met de eerste opvang e.d. Ik wil je heel veel succes wensen met deze moeilijke stap. Het is heel knap en heel belangrijk dat je voor jezelf en je kindje kiest. Je hebt er goed over nagedacht dus laat je door niets en niemand van de wijs brengen. Als je familie niet achter je keuze staat wees dan ook voorzichtig met informatie naar hen toe. Laat je goed informeren zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Heel veel kracht en sterkte toegewenst. Ik hoop dat je even laat weten of het is gelukt en hoe het met je gaat.
Nou Sitchting huiselijk geweld wordt ik door terug gebeld. Politie verwees mij naar het Juridisch loket..... Juridisch loket verwees mij naar bureau jeugdzorg en daar hang ik nu aan de tleefoon.
als het toch veel heen en weer rijden wordt neem dan een boedelbak mee die zijn echt niet zo duur! En hebben de buren/buurt geen contact met je (ex)vriend? want dat valt anders toch op lijkt mij! sterkte!
Geen jeugdzorg! Straks heb je door hun er nog meer problemen bij. Waarom niet naar een blijf van me lijf huis gaan voor de tijd die nu zo belangrijk is. In elk geval heel veel sterkte en als je nog thuis ben en weer geweld aan te pas komt kijk of je je buren kan informeren dat ze de politie bellen krijg je vriend/man een huisverbod van tien dagen en heb jij de tijd om adem te halen ect ect.
Hopelijk word je niet te veel van het kastje naar de muur gestuurd. Een blijf van mijn lijf huis is misschien wel een goed idee om zo op adem te komen. Zij weten hier alles van en kunnen je verder helpen. Veel sterkte!!
Que, heel veel sterkte meis! Je bent heel moedig en geeft een fantastisch voorbeeld aan je kindje door te laten zien dat je het waard bent om voor jezelf te vechten! Ik heb zelf ook in een gewelddadige relatie gezeten, als je erover wilt praten mag je me altijd pb'en! En, hoe gek het misschien ook klinkt, overweeg om een maatschappelijk werkster in de arm te nemen zodat je kunt praten over alles wat er is gebeurt en nog gaat gebeuren!! Ik weet niet waar je naar toe gaat, maar als het hier in de buurt is wil ik je best helpen met je nieuwe onderkomen schilderen of schoonmaken oid! Pb me dan maar even!