daar sluit ik me helemaal bij aan! ik hoop dat je goede leven nu is begonnen. ps er is een gelderlandtopic! misschien iets om je aan te sluiten, ook hier ben je welkom voor een bakkie hoor!
Que, wat een super goed nieuws!!! Ik wens je daar het allerbeste toe en een heel gelukkig leven! Ook voor je zoontje. Dat je ex jullie maar fijn met rust laat! Liefs Ellenore
Goed om te horen dat alles goed met je gaat en dat je zoontje er dus ook baat bij heeft gehad, dat sterkt je denk ik alleen maar in je beslissing.
Fijn dat het weer beter met jullie gaat zeg!Ik ben blij dat te horen! Ik weet niet waar je precies woont maar misschien is het enigzins in de buurt als je een bakkie wil doen??
Hey Que, Wat super fijn om te lezen dat het positief heeft uitgepakt je beslissing! En gelukkig dat het met hulp van je vriend en fam is gelukt om te verhuizen. Ik woon ook in Gelderland dus weet niet waar je nu woont? Mocht het in de buurt zijn kunnen we altijd afspreken voor een bakkie. Lekker genieten nu meid!!!
ik heb je topic ook gevolgd en ik ben echt ontzettend blij voor je dat het nu rustig is in jullie leven en dat je zoontje zo lekker in zijn vel zit. En jij natuurlijk ook! Geniet van je nieuwe gelukkige leven. En nieuwe vriendinnen, die komen echt wel. Knuffel!
Hoi Que, Fijn om te lezen dat het goed met jullie gaat, en dat je zoontje nu ook heel veranderd is! Ik wens jullie heel veel geluk en woon plezier waar je nu woont.
Ontzettend fijn te lezen dat alles goed met jullie gaat! En dat je zoontje helemaal opengebloeid is Geniet van je nieuwe leven en ik wens jullie heel veel succes samen! Liefs Kimmytje
Ik woon tegenwoordig in de buurt van Zutphen. Dus mocht er iemand zijn die daar in de buurt woont hihihi ik zoek nog vriendinnen...... jeetje dat klinkt wanhopig
Nou vind ik niet hoor je bent abrupt een bijna compleet nieuw leven begonnen en dan bijv ook nieuwe vriendenkring te beginnen Zal je denk ik ook wel goed doen
Wauw ontzettend fijn om te horen dat je leven door deze ingrijpende beslissing zo positief is veranderd! Heel knap van je dat je voor jezelf en je zoontje hebt gekozen!
meid als je een keer een bakkie wil doen of ene keertje naar ballorig met de kids roep maar hoor ik zit in de buurt
Fijn om te lezen dat alles zo'n positieve verandering heeft gekregen! Ik woon ook in Zutphen, helaas. Kom hier ook niet vandaan, maar zit hier nog wel vast tot 2015 ivm werk en school.. Mocht je willen praten, mag je me pb'en Heel veel geluk!
Wat fijn om te lezen dat het goed met je gaat! Ik hoop dat dit zo blijft en dat je het geluk definitief gevonden hebt!