Groot probleem

Discussie in 'De lounge' gestart door Que, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Que

Que Niet meer actief

Zal wat specifieker zijn. Ik woon in Toldijk. Vlakbij zutphen dus. Helaas kan ik niet naar iemand toe aangezien ik geen auto heb en hoe ik daar met de bus moet komen........ GEEN IDEE hahahaha

2. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Oooh ja elysium haha. Daar ga ik regelmatig naartoe ;) Jammer, je woont dus niet meer in de buurt. Ik wens je wel alle geluk toe daar! En zo te lezen zijn er heel wat dames die bij je in de buurt wonen! Fijn! :D

3. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    woonbeg voor jongeren met een verst beperking
    Gelderland
    hoi...ik ga as vrijdag een week op de camping zitten....in Zelhem ik geloof iets van 12 km van Toldijk af fietsen. als je van fietsen houdt, en je wilt wel een middagje op een camping vertoeven kom je leuk ff aan! PB me maar als het je wat lijkt...soort van blind date hahahahahaha......

4. Que

Que Niet meer actief

Had me leuk geleken.... Mijn electrische fiets heeft het vorige week begeven dus ook dat gaat me niet lukken. Zal morgen vriend lief eens lief aankijken of hij ff wil kijken waarom hij het niet meer doet. Laat het je nog wel ff weten

5. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    Gelderland
    is goed.ik neem mn laptopje mee(ga met mn zoontje op vakantie omdat manlief paar dagen op pad gaat met zn motormaatjes)dus laat maar weten of het lukken gaat...weet dat je welkom bent!

6. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik heb alles gelezen. Wilde even zeggen dat ik erg veel respect voor je hebt dat je dit hebt gedaan! Ook vind ik het erg fijn dat je met je vriend samenwoont, dan voel je je toch iets veiliger tegen je ex! Hoe gaat het nu eigenlijk met je zoontje, moet hij naar zijn vader?

Ennuh, ik wilde ook nog even zeggen dat ik het echt erg leuk vind dat zoveel mensen reageren om een keer af te spreken, lief hoor! :) (ik woon aan de andere kant van het land, anders konden we ook een x meeten :))

7. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Heb je dan een nieuwe vriend?

8. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    Gelderland
    beetje beter lezen lief popje..........heeft ze beschreven;)

9. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH

:)

10. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Volgens mij rijden er toch bussen van Doetinchem richting Zutphen? En deze stopt aan de doorgaande weg.

11. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Super dat het je goed gaat! Geniet!!!

12. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Lijn 82 rijdt idd van Doetinchem - Zutphen en andersom.
    Stopt aan de grote weg ja. Toldijk is ook wel echt een gehuchtje, haha! Zo kun je nog eens richting Zutphen of richting Doetinchem. Bussen stoppen in beide steden dichtbij/in het centrum.

Deel Deze Pagina