groot probleem

Discussion in 'Alleenstaande moeders' started by Mamaloi, Oct 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamaloi

Mamaloi Lid

Aug 27, 2013
    41
    2
    8
    Fulltime day job !! En drnaast mama van 1 mooie do
    Oost-souburg Zeeland
    hallo lieve lezeressen ik zit super met een groot probleem.

even in het kort uitleggen:

tijdens mijn zwangerschap is die lamzak er vandoor gegaan met een meid van 16 (hij zelf 21). goed. uit eindelijk ben ik bevallen en was hij er wel bij we hadden ons voorgenomen het goede te doen en het een kans te geven. nou 3 weken en t was weer een grote rotzooi! hij er weer vandoor en kijkt niet om naar de kleine ik vroeg hem dagelijks om tussen door voor hij ging werken of na zijn werk even naar de kleine meid om te kijken. kreeg continu smoesjes en had er geen tijd voor.

nu zijn we sinds vandaag definitief me gekapt. hij veranderd niet en kwam met het verhaal dat ik niet normaal kan doen en dat ik hem niet vertrouw end at t daarom mijn schuld is dat mijn dochtertje geen vader heeft. ja dan begrijp je natuurlijk wel dat ik in alle staten was en weer helemaal in de stres ben geslagen.

nu het grote probleem. hij heeft 1 ding ooit voor die kleine gekocht. een 2ehands kinderkamertje. gewoon van andere mensen overgenomen omdat wij nou eenmaal allebij ook geen dikke vette pot verdienen. er is geen aankoopbewijs van en er is voorderest niks anders. t kamertje is bedoeld voor de kleine en heeft hij daarom hier bij mij achtergelaten het staat er al sinds ik 35 weken zwanger ben en met 24 weken hebben we dat kamertje nog gekocht.

nu is mijn probleem dit: hij wil persee die kamer terug hebben.. waarom weet ik ineens ook niet. hij zegt dat hij liever een zoon wilde en dat die kamer bedoeld is voor zijn toekomstige zoon het enige kind wat hij wel wilde hebben. nou zit ikdan midden in de nacht over de zeik want men kleine meid is nog geen 5 weken oud en heeft nu dus geen bedje meer om in te slapen!!

ik heb echt geen idee meer wat ik aan moet. als ik het mijn ouders vraag zeggen die hij kn t aankoop bedrag terug krijgen.. maar zelfs dat heb ik nu niet want werk niet en toen ik nog werkte verdiende ik niet veel nu heb ik een wazo waar haast niets van overblijft na dat ik mijn rekeningen heb betaald. en de rest van de centjes zijn bedoeld voor luiers en voeding.

ben ten einde raad. als ik hier aangifte van doe aangezien hij me bedreigd en ook mijn ouders bedreigd, denk je dan dat het uberhaubt zin heeft. ik word hier heel onzeker van want ik moet nu dus midden in de nacht men kindje uit bed gaan halen en in een kinderwagen te slapen leggen en dan maar aankijken. een nieuw kamertje aanschaffen zit er voor mij ook nu niet in en ik ben doods benauwd dat hij hier morgen ochtend dus echt met zijn :'versterking' aan de deur komt staan en rotzooi gaat lopen trappen...

hij heeft haar niet erkend als zijn dochter, hij wilde naar eigen zeggen niets mee rvan haar weten en ik kon er in stikken. ik heb de whats app gesprekken bewaard als bewijs.

heeft iemand enig idee wat ik hier nu eigenlijk mee moet doen. het is een vvreselijke situatie en ik kan er niet meer van slapen :(:(

liefs,
    mamaloi

2. essiegio

essiegio Actief lid

Jan 11, 2010
    312
    0
    0
    NULL
    zwijndrect
    hoi meid
    wat een vreselijk verhaal zeg
    wat je kan doen in op marktplaats kijken bij gratis op halen staan vaak bedjes of kamertje die je gratis kan ophalen

en wat je ex betreft laat hem gaan hij is het niet waard om heel de nacht der van wakker te zitten ik snap dat het moeilijk is maar denk een je meisje en aan je zelf

liefs

3. Cloewja

Cloewja Lid

Jun 1, 2013
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een eikel...sorry hoor.

Mij is verteld dat alles wat je voor de kleine nodig hebt bij jou blijft.
    Staat hij echt voor de deur met zijn versterking, doe NIET open. Bel politie. Als hij uitgeschreven is, heeft hij namelijk gen enkel recht om bij jou in huis te komen. Ik zal in ieder geval zorgen dat de
    Kleine meid er niet is vanmorgen.
    Neem vandaag nog contact op met politie vanwege de bedreigingen. En neem contact op met een advocaat, deze kan je goed adviseren.

Sterkte

4. Donkies

Donkies Lid

Jan 18, 2011
    80
    0
    0
    Ik ben benieuwd of er iets is gebeurd!

Hoe dan ook: bel de politie! Vertel dat hij je heeft bedreigd en dat hij die plannen heeft. Hij heeft inderdaad geen enkel recht om bij jou in huis te komen (ik neem aan dat het jouw huisje is, op jouw naam?). En staat hij voor de deur, bel dan meteen 112. Dan zijn ze zo ter plaatse en pikken ze hem op (ik spreek uit ervaring helaas).

Deze spulletjes zijn voor de baby en niet voor hem en aangezien hij niets met de baby te maken wil hebben heeft hij m.i. geen recht op de spullen ook al heeft hij ervoor betaald.

5. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

Nov 26, 2008
    1,871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    wat een vent zeg bah ik zou de spullen van je kindje niet terug geven dat ben jij nodig en niet hij

6. Jennifer0306

Jennifer0306 Bekend lid

May 19, 2012
    809
    7
    18
    Mocht het echt zo zijn dat je het bedje moet gaan teruggeven, kun je evt tijdelijk een campingbedje aanschaffen? Die zijn vaak stukken goedkoper en voor zo n kleintje ligt het vaak hetzelfde. Sterkte meid.

7. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    meid ga naar je ouder vraag hun om hulp
    en ik zou zeker de politie bellen kijken wat zij voor je kunnen doen,
    anders vraag je eerst een informatie gesprek voordat ze echt iets onder nemen. rustig aan doen en sta boven hem

iemand die zo over zijn eigen kind praat is gewoon een grote klootzak

8. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    oeps was iets te uitgebreid met mij verwoording van die man, zie dat het al is aangepast

9. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Ik zou sowieso de spullen niet terug geven. Jullie hebben het samen aangeschaft en het is voor het kindje en niet voor jouzelf of voor hemzelf. Kan hij uberhaupt aantonen dat hij het betaald heeft?

Sterkte en hoe gaat het nu?

10. Mamaloi

Mamaloi Lid

Aug 27, 2013
    41
    2
    8
    Oost-souburg Zeeland
    nou meiden het is geheel uit de hand gelopen!! :'( meneer heeft met geweld het kinderkamertje ontnomen van men dochter! waar haal je het lef vandaan ben m zowat aangevlogen.. eerst heel der kamertje overhoop en dan meot ik maar toekijken heb zeker de politie gebeld want meneer trok een mes naar men vader die er gelukkig was om ons te beschermen. aangifte gedaan van huisvrede breuk en van bedreiging.. gelukkig heb ik super lieve papa en mama en mocht ik geld lenen om een 2e hands kamertje op de kop te tikken. dezelfde avond stond het er nog en je raad het al meneer kan het niet hebben dus gaat rottig zitten doen. om elk stom ding moet ik nu de politie bellen en elke keer als ze ter plaatsen zijn is hij antuurlijk al gevlucht de hufter!!!!!!1

nou 1 ding is zeker ik weet dat het misschien en slecht voorbeel is maar ik laat iemand die zo aggresief is en zo vreselijk onvolwassen is niet alleen met mijn kind daarnaast heeft hij onder de neus van mijn familie en vriendinnen en de politie gezegd dat ik mag stikken in men zogenaamde kankerkind hoe haal je t in je hoofd nou geloof me inneens voelde iik me de hulk want ik kon hem wel wat was in staat om hem een paar tikken te verkopen en 3 sec later staat ie aan de deur omdat hij haar mee wilde nemen want ik zou een slechte moeder zijn het moet niet gekker worden ben echt over men toeren geweest..

gelukkig weet ik me in toon te houden rond om mijn dochter.. maar helaas krijgt ze de spanning toch mee dus die is 2 nachten zo overstuur geweest dt ik der snachts bij me heb genomen!!

nu nog t mooiste meneer stond hier met zijn vader aan de deur!! de achterlijke debiel een beetje vader trekt zn zoon aan zn oren naar de winkel en laat hem geen kinderkamer weghalen van onder een kind nee die laat zn zoon luiers en voeding brengen maar die lui kennen geen schaamte!! pfff echt ben blij dat ik na 6 jaar eindelijk van die KUT schoonfamillie af ben pff neem me niet kwalijk voor mijn taal maar ik ben het zo scheit beu!1 zoiets doe je niet !! als normaal voor redenvatbaar mens snap je dat zoiets niet door de beugel kan..

goed nu verder ben ik zo slim geweest mijn ooms te bellen zij zijn advocaat.. heb ze het verhaal voor gelegd en ga samen met hun uitzoeken wat de mogelijkheden zijn om hem zo vermogelijk uit haar buurt te houden.. of in iedergeval tot dat ze oud genoeg is om de waarheid te weten dat ik het haar zelf kan uitleggen en dat ze dan een keuze kan maken. ik zla haar nooit weerhouden om haar vader op te zoeken maar ik laat het niet toe dat hijhaar nu komt op eisen dat wil ik voor zijn..

met het geluk dat hij haar niet erkent heeft sta ik in mijn recht! juridische gezien heeft hij niks maar wanneer hij er voor kiest om het aan te vechten verliest hij het nu ! daar durf ik mijn handen voor in het vuur te steken! ik ben gelukkig van dit drama af maar je kunt nu best begrijpen dat de angst nog hoog zit sinds woensdag al haast geen hap door men keel gehad.. t enige wat ik nog voor me zie is men kindje in het bed terwijl hij al haar kleding en luiertjes door die kinder kamer aan t gooien is !! ik maak me er ontzettend boos over maar goed. ik probeer zo kalm mogelijk de situatie onder controle te krijgen !!

wat een laffe hond! zo dat is er uit en gelukkig heb ik geen spijt van men meisje maar had ik dit geweten dan had ik msischien toch toen der tijd al uitmekaar gegaan voor zij uberhaubt in mijn buik groeide.!! dan had ik vast iemand anders gehad maar ja! ooit komt er vast wel iemand maar voor nu ben ik lekker mama en mag ik volop genieten van het mooiste wat me ooitis overkomen!! en hij heeft lekker niks!! zo hahaha wweer een puntje voor mij!! ik ben misschien niet perfect maar ik doe men uiterste best voor men dochtertje en dat kunnen we in iedergeval niet van die lamlul zeggen!!

dames bedankt voor de tips en voor de steun!! ik hou jullie op de hoogte

11. mnonc

mnonc Fanatiek lid

Mar 9, 2012
    2,589
    0
    0
    Ohh meis wat schrik ik van je verhaal!!!!
    Hele dikke knuffel!

Hij heeft idd nauwelijks kans, als hij al wilt vechten en hij heeft t geld en tijd er voor over gaan er jaren overheen en aangezien dit bij de politie bekend is zal hij haar niet krijgen.

Wat zei de politie? en gaan ze nog iets doen?

Blij dat je gelukkig weer een kamertje hebt

Meis, hou je meisje dicht bij je en vertroetel haar lekker. Als je behoefte hebt om te praten kan je altijd pben.

Veel sterkte!

12. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

jeetje wat een verhaal hoop alle rust is weder gekeerd en tot rust mag komen
    iedereen heeft zijn fouten hoor ik ook net zo goed
    je doet het goed zo als jij vind de opvoeding moet gedaan worden
    je hebt je meissie beschermd
    hij zal ook geen enkele rechten hebben en zeer zeker haar niet mee krijgen
    onwijs dikke knuffel

13. Mamaloi

Mamaloi Lid

Aug 27, 2013
    41
    2
    8
    Oost-souburg Zeeland
    haay ladies!!

helaas de rottigheid gaat nog wel even door ben ik bang. hij probeert nu op alle manieren contact met me te zoeken en bedreigd daarbij men hele familie inclusief mij! voel me neit eens meer veilig genoeg om om een boodschapje tegaan hier aan het einde van de straat!!

afschuwelijk gewoon! en wat betreft politie die hebben vanochtend een wat zij noemen follow up gedaan. ze trekken getuigen aan t jasje en vragen daarbij opheldering aan mijn vader mij en aan men vriendin!

vind het afschuwelijk! ik kan aan 1 kant heel kwaad zijn en me zelf wel voor men kop slaan dat ik OOIT zon vent durfde te vertrouwen. maar als ik dan naar men meisje kijk voelt t gewoon weg even KUT... en ga ik mezelf dingen afvragen! wat als ze naar hem gaat zoeken straks als ze ouder is. dadelijk wijst hij haar de deur en heeft ze zo vreselijk veel verdriet! ik heb t van dichtbij meegemaakt dat een dochter haar vader ging zoeken en die loog en bedroog haar gewoon continu daarnaast heeft die arme meid na dik 25 jaar een vader zoeken nogsteeds niet gevonden wat ze graag had gewild. dit soort dingen maken me woest!

aan de andere kant voel ik me wel heel sterk. als het om haar gaat ben ik tot alles in staat verder dan ik ooit had durven dromen! ik sta volledig achter de keuze hem niet langer te betrekken in haar opvoeding of in haar leven. ik vind het alleen zo zwaar klote dat ik dat nu al na 6 weken heb moeten doen! en ik zeg niet dat hij altijd een klootzak is geweest maar sinds ik in verwachting was en een kindje heb gekregen ging het heel snel fout! ik voel me neit schuldig maar ik mis wel iemand om dit mee te delen! ik had graag iemand gehad waar ik mee samen kon zijn waar ik samen de wonderen van mijn dochter had mogen beleven!

nu ik dit schrijf schieten de tranen alweer in men ogen en begrijjp ik nu pas echt hoe zwaar het soms is om alleenstaande ouder te zijn! en dan gaat t niet om financiele middelen of om het matrialisme maar meer om het delen van liefde en samen zijn! God mag weten wat er in hemelsnaam is gebeurd met de vent waar ik zo vreselijk veel van heb gehouden!!!

nu hoop ik echt dat er een betere tijd aanbreekt en dat mijn leventje een draai neemt.

@mnonc in t bijzonder eventjes bedanken voor je lieve berichtje! vind t fijn om te horen dat ik zoveel steun krijg! ja het is zeker schrikken zon verhaal en het leek op t moment zelf ook heel erg als of ik in een film zat en het zich zo voor me neus afspeelde. maar alsnog mijn dank is groot voor deze steunn!!

14. Vagans

Vagans Niet meer actief

Jeetje wat een gedoe

Wat een eikel!

Hier nog zo'n ex die alles wat hij of zijn familie gekocht had terug wilde... totaal niet nadenkend dat hij het van het kind af pakt...

Wees blij dat jij geen recht heeft dan hoef je je daar niet druk om te maken en heeft hij pech! Pak je leven op en laat hem er lekker buiten!

Suc6!

15. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Ik snap niet hoe iemand de spullen van een onschuldig babytje (wat ook nog eens zijn eigen kind is!!) kan afpakken.
    Gelukkig heb je met hulp van je ouders nieuwe spulletjes kunnen halen.

En die ex-vriend...wat een eikel! Ik gun je al het geluk en zo iemand verdiend het niet eens een kind te mogen opvoeden. Zo zal hij zich ook in het bijzijn van het kindje gedragen en dat is echt geen goed voorbeeld.

Je heb veel voor je kiezen gehad maar ondanks dat probeer toch van je dochtertje te genieten.

16. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Wat een verhaal ts! Hoe gaat het nu ?
    Wat heftig dat je dit allemaal mee moet maken....

Share This Page