Hallo, Hebben jullie nog tips voor wat handig is om aan te schaffen bij een tweede kindje? Onze oudste is ongeveer 1,5 als onze tweede komt. Het lijkt me wel handig om bepaalde dingen dubbel te hebben (commode, ledikantje). Nog tips?
O, ik lees net dat er al een onderwerp over is, dus die heb ik even doorgelezen. Maar goed, als er verder nog tips zijn.....
Duo wagen, tweede complete kamer, evt. als je de box nog gebruikt nog een box en dat is het wel zo'n beetje.
Wij hebben de Urban Jungle, maar het ligt eraan wat je zelf wilt, en te besteden hebt (wij hebben mazzel gehad dat we m tweedehands heel goedkoop konden kopen) Wil je achter elkaar of naast elkaar, wat zijn je eisen enz. ik kan je de Urban Jungle alleen maar aanbevelen, een heerlijke wagen.
de koelstra flexxo twin staat ook goed bekend, en is minder duur dan de UJ duo. wij hebben nu ook de 2e met krap 1,5jr verschil, en het handigste vinden wij idd extra commode, aankleedkussen, extra ledikant, en wij vinden een 2e box ideaal omdat onze oudste nog in de box te zetten is, en bestwel een boefje is. kan ik me ook ff ongestoord richten op de jongste zonder dat de oudste ondeugend is