Hallo ik heb een vraagje over luiers,mijn zoontje is nu 4 maanden en weegt 5650 gram, hij heeft tot aan vorige week maat 1 luiers aan gehad van pampers, maar nu begonnen met 2, als hij gepoept heeft komt het langs de randjes na buiten?? Randjes zitten goed na buiten gevouwen, en luiers zijn absoluut niet te klein, de plakkers overlappen al heel erg over elkaar, kunnen eigenlijk niet verder!! ook de randjes zitten heel los om zijn billetjes, Hij is vrij smal en heeft kleine billetje. zouden ze nog te groot zijn? heeft iemand dit ook gehad? Met maat 1 nooit gehad namelijk groetjes
Kruidvat luiers passen beter bij smalle kinderen, pampers bij brede. Misschien een keer een ander merk (kruidvat dus) proberen?
Ja, had ik ook. Smal kindje met kleine billetjes. Had eerst ook pampers, maar kruidvat luiers zitten hem veel beter.
Hier ook de kruidvat luiers. Wat ook een probleem kan zijn, is een te kleine romper. Als je romper te klein is, duwt dat erg tegen de luier aan.
Grappig. Ons zoontje van vier maanden heeft hetzelfde gewicht. Helaas grote hoeveelheid pampers goedkoop kunnen overnemen want die van kruidvat zaten hier ook beter kwam ik te laat achter.
Volgens mij klopt het exact wat hier gezegd wordt. Hier een brede baby met dikke spekbenen en een gevulde bips. Pampers past hem het beste, van kruidvat luiers krijgt hij geïrriteerde randen omdat het te strak zit
Hier ook een lang en smal kindje. Kruidvat luiers hebben altijd perfect gezeten. Pampers eigenlijk nooit uitgeprobeerd, behalve het eerste kleine pakje wat in een babydoos zat, maar geen idee meer of die goed aansloten.
Dankjewel voor de tips, Ik heb net een pak van de kruidvat gekocht maat 2! Ze lijken inderdaad beter te zitten!!
Klopt maar Bumblies voelt als karton Hier ook Kruidvat! Wel Pampers geprobeerd maar veel te losjes dus elke keer last van doorlekken
Grappig. Mijn zoontje is ook lang en slank, zonder spekbillen, maar past perfect in de luiers van Pampers. Ook van Kruidvat trouwens, maar die lekken hier door.
Mijn dochter is 6 weken en ik heb nu pampers baby-dry maat 3, zit perfect. Bij mijn zoontje ook altijd pampers en ook nooit problemen mee.
Mijn dochter is lang en dun maar na de geboorte altijd pampers gebruikt en die zaten veeel beter da die van de kruidvat. Nu kan zie die van de kruidvat ook aan (wat meer spek gekweekt ) en snachts de pampers. Nu moet ik zeggen dat ze nog in maat 3 zit (9.5 mnd) maat 4 is dan ineens super groot. Overstap is erg groot
Het is hier andersom. Brede billen bij beide kinderen en kruitvat past beter dan pampers. Nou ben ik sowieso geen fan van pampers. Mijn jongens hadden vaak een vochtige romer bij pampers terwijl de luier amper gevuld was. Bij kruitvat gebeurd dit alleen als de luier bijna uit elkaar knapt
Hier lang en slank en wij hebben ook van de kruidvat. De eerste maanden pampers gehad maar nooit problemen. Vond ze alleen zo stinken en de prijs is een stuk mooier van de kruidvat.
Heb op het moment etos luiers, prima luiers maar geen blijvers, was gewoon een hele goeie aanbieding. Kruitvat ben ik fan van en de nacht pampers want iets anders dan pampers 2 maten groter lekt snachts door. Zou zeker kruitvat gebruiken, erg fijne luiers vind ik!