Hoi, ik heb een vraag m.b.t. mijn menstruatie. Ik ben 31 jaar en heb 2 kinderen. Sinds een half jaar ben ik weer aan de pil. Ik heb 3 strips achterelkaar doorgeslikt en maandag de laatste pil gepakt. Vandaag werd ik, met flinke buikpijn, ongesteld. Toen ik me later op de dag bukte voelde ik wat uit mijn lichaam glijden. Dacht eerst dat dit mijn tampon was. Op het toilet zag ik dat het een flink stolsel o.i.d. was. Het was 5 bij 2 centimeter groot en heel erg "taai" en stevig. Het leek net een zakje en ik kon het niet uit elkaar trekken. Als ik het uit elkaar rekte zag je een geelachtig soort vliesje. Is dit een stolsel geweest? Ik heb dit namelijk nog nooit gehad. Of kan het iets anders zijn? Ik ben een week of 3 geleden 1 keer de pil vergeten te slikken. Heb toen wel seks gehad. Bedankt!
Hoi, Zoals je het omschrijft klinkt het eigenlijk een beetje als een vruchtzakje van een zwangerschap. Als je de pil bent vergeten terwijl je hem altijd door slikt, kan je snel een eisprong krijgen. Je zou nog een test kunnen doen, misschien is hij nog positief? Maar je zal het nooit zeker weten als hij negatief is. Groeten Evelien