Dag dames, Heeft iemand een tip voor als je zwanger bent en ook nog eens stevig of gewoon dik Ik heb even gewoon knoop geopend van mijn broek en met een elastiekje vast gezet maar vandaag echt buikpijn omdat het gewoon te strak zit. De meeste positiekleding is tot maat 46 en ik heb qua broek echt 48 nodig en als het geen stretch broek is zelfs 50!! Voor mijn werk is het belangrijk dat ik zakken in mijn broek heb ivm sleutels en werktelefoon. Legging is dus helaas geen optie. Ik hoop dat iemand tips heeft of ideeen en ervaring. Mijn dank is groot (letterlijk en figuurlijk)
Queen mom of mamalicious hebben ook broeken in maat 46 (valt wel groot) met stretch! Ik heb normaal maat 42/44 en kon van mamalicious in een m.
Ik had toen ik zwanger was van mn dochter ook maat 48 a 50. Ik heb toen in een tweedehands kledingwinkel twee gewone broeken gekocht, ben daarmee naar de kleermaker geweest en heb dr banden in laten zetten. Zo was ik toch niet te duur uit, en had ik een heerlijk zittende broek
Ik heb van mezelf 46/48 maar kom geen mogelijkheid in de grootste maat van mamalious of noppies etc , ik bestelde gewoon de pantalons en of spijkerbroeken van c en a of Miss etam , ik bestelde lekker op wehkamp , kan je thuis ff kijken of ,tie zit . En in de weekend lekker leggings en harembroeken van sandwich , die zitten lekker ruim en zachte stofjes , en geen positie kleding, en die hebben tenminste ook echt lange tunieken . ( moet je wel van houden natuurlijk ) Liefs Edith Mama van mees*
hier ook een stevige mama... bij mij pasten de broeken met stretch van bon-prix goed! misschien een tip? de maten gaan ook best ver! verder heb ik veel leggings gedragen, maar zie dat dat geen optie is voor je i.v.m. je werk... da's jammer! succes in elk geval!
Mn zus heeft ook maat 48/50 en ik weet dat ze positiekleding bij de miss Etam heeft gehaald, dus daar hadden ze wel haar maten Succes!
ik heb mijn broeken laten vermaken door mijn moeder. als je interesse hebt?? ik heb ze niet meer nodig.
Ik kon ook gewoon slagen bij Miss Etam tijdens mijn zwangerschappen. Misschien eens een ander filiaal proberen? Prenatal heeft ook broeken en die vallen best ruim... ze zakten mij letterlijk van mijn kont af hahaha
idd van wat oude broeken de bovenband afhalen (waar je riemlussen zitten bij eenspijkerbroek bv) en dan er een lekkere band opnaaien. ik vindttrouwens wel belachelijk dat er zo weinig te krijgen is!
Zie al eerder bonprix staan. Heb van de week zitten kijken op die website, en die gaan tot maat 54 geloof ik met positie broeken en ze zijn goed betaalbaar.
Kijk eens op de website van bellyfashion. Vaak zijn bij bonprix de beetje gangbare maten allemaal al uitverkocht dus ik heb mijn broeken bij bellyfashion besteld. En de levering was erg snel! Ene dag besteld in de middag en de dag erna al in huis.
Ik had ook maat 46-48 tijdens de zwangerschap. Ik had een positiejeans bij Miss Etam gekocht en eentje van het merk Mamalicious. Deze pasten prima! Maar inderdaad, als je een grotere maat hebt, is er vrij weinig leuke en passende positiekleding te vinden. Of je moet in van die tenten gaan lopen, maar dat is ook niks.
vorige zwangerschap had ik ook maat 46/48 en broeken bij de miss etam paste mij perfect.. ze vallen erg ruim, 1 maat groter dan gewone broeken !! ik zou daar eens gaan passen
Oooh gaab.. ik herkent maar al te Goed...normaal heb ik 54.. en het is nu echt lastig om broeken te vinden... heb bij de bonprix besteld en die zijn super.. wel Jammer dat er geen elastiek in het buikgedeelte zit...
Ik ken je probleem en laat ik nou het liefst spijkerbroeken dragen. Die van MissEtam vind ik te strak over de buikzitten en bij BonPrix heb ik meerdere malen geprobeerd een leuke broek te bestellen om vervolgens drie dagen later een mailtje te krijgen dat deze helaas zijn uitverkocht. Drie jaar geleden zijn we naar de USA geweest en Old Navy had hele vlotte kleding en ook nog erg betaalbaar, wat blijkt. Nu hebben ze ook positie kleding in grote maten. Wel een risico natuurlijk, want retourneren kost weer zoveel dat dit eigenlijk geen optie is. Ik heb zelf normaal maat 50 en hun full panel jeans in maat 22 zit geweldig, knelt niet en nog ruimte genoeg voor de resterende maandjes
ik heb ook via bonprix besteld, op het moment dat je een mailtje krijgt uitverkocht gewoon even bellen, dan bestellen ze hem alsnog voor je en hoef je ook geen verzendkosten te betalen. Ik had beide broeken binnen een week in huis en de kwaliteit valt me helemaal niet tegen.
zj84... dan ga ik dat es proberen.. want ik mis een spijkerbroek heb nu 1 zwarte broek.. een kaki kleurige broek.. en een korte broek voor straks in de zomer.. maar een spijkerbroek zou niet mis wezen..
met maat 50/52.. welke maat zou ik dan moeten bestellen in amerika? hoe vallen ze? lang of kort? (ben 1.83 edit... heb al gekeken online.. en zie geen broeken in maat 22 of groter
Ik heb 44-46 en eigenlijk geen last met kleding , enige probleem bij mij is dat de broekspijpen zo lang zijn maar goed ik loop op mijn werk ook met een pieper , telefoon en sleutels. en er zijn collega's die ze in een heuptasje of aan hun riem meenemen . zo kan je toch af en toe een legging aan
Dames, Bedankt voor al jullie reacties en tips. Ja bon prix heeft genoeg keus dus ga daar zeker even checken en gewoon de stad in. Mijn moeder is erg handig met naaien dus wie weet kan ze er wat moois van maken. Ik ben ook nog eens een kleintje net geen 1.60 dus bij mijn broeken moet ik meestal ook echt 10 cm er vanaf halen hihi. Maar gaat allemaal goed komen