Bloedverlies na cryoterugplaatsing

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Babeloe, Aug 21, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Babeloe

Babeloe Lid

Aug 3, 2010
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vorige week een mooie cryo teruggeplaatst gekregen, maar vandaag begint het bloedverlies alweer. Ben er echt even kapot van.
    Weet iemand hoe het verdere traject eruit ziet. Kan morgen pas bellen, maar zit nu in een kunstmatige cyclus en moet eigenlijk de medicatie nog een week door gebruiken. Na die week moest ik stoppen, dan ongi worden en weer beginnen voor cryo #2. Hoe werkt het echter als je tussendoor al ongesteld wordt?

2. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

Mar 9, 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Bebeloe, wat vervelend :(! Ik werd bij een verse tp na een kleine week ongi en kon toen stoppen met de utrobollen. In het ziekenhuis zeiden ze dat wanneer ik zeker wist dat het een menstruatie was ik kon stoppen, bij twijfel moest ik ze in blijven nemen.

Sterkte!

3. Mya

Mya Fanatiek lid

Apr 12, 2012
    2,727
    2,228
    113
    Babeloe, zover ik weet altijd blijven doorgaan met de medicijnen zoals voorgeschreven. Je weet t nooit! Kennis van mij had ook na verse icsi tp na 10 dagen bloedverlies, maar bleek wel zwanger, ze is nu alweer bijna uitgerekend. Ik zit bij t vu, en daar doen ze altijd bloedtest, daarna mag je pas stoppen met medicijnen.
    Bel anders morgen je ziekenhuis, of straks, weet niet wat hun openingstijden zijn.
    Veel sterkte iig.

Share This Page