Even een berichtje.... kom hier niet zo heel veel ( laten we het zelf bescherming noemen). Ronde 41!! Eerste iui. Even in het kort misschien kunnen jullie mij helpen. 8-8 5000 eh pregnyl gespoten . 10-8 inseminatie. 10-8 getest ( wilde weten hoe snel het weer uit mijn lichaam was) vette streep met een Action test. 13-8 nogmaals Veel lichter. 15-8 weer nu een witte test. Helaas waren de Action testen op in huis. Maar had ik wel een behoorlijke test drang. Dus een kv 2 van 5 gebruikt. Een duidelijke streep. Kan dit toch nog van de pregnyl zijn of mag ik langzaam hoop gaan krijgen ...? sorry voor mijn vele topics...ben zeer ongeduldig........ Banjer klopt niet...... denk zelf dat mijn nodig op as vrijdag is.
Ik heb geen ervaring met de actiontesten in verhouding tot de K2v5, maar volgens mij blijft pregnyl5000 zo'n 10 dagen in je lichaam. Dus daarvan uitgaande zou je goed moeten zitten. Aan de andere kant is 10dpo (uitgaande van een eisprong op 9-8?) wel vroeg om al te testen. Maar goed, niets is onmogelijk. Het beste wat ik je kan aanraden is om de komende dagen om de dag te testen en te kijken of je streepjes donkerder worden. Ik wens je in ieder geval reuze veel succes.
De 2v5 van kruidvat is sowieso gevoeliger dan action testen.. het kan dus nog van de pregnyl zijn, en er vandaar op de 2v5 van kruidvat een duidelijke streep komt. 10-8 had je je eisprong dus vandaag zit je op Dpo9. Dit is te vroeg om te testen. Mrja dat weet je vast zelf ook Enige wat ik je ook kan aanraden is door testen en hopelijk lopen de testen op ! Voor nu is het onduidelijk.. pregnyl5000 kan bij sommige wel tot 12 dagen in het lichaam blijven. Jij zit nu op 11 dagen na pregnyl dus er is hoop ! Foto ?? Heel veel succes ! Ik ken de testdrang en onzekerheid.
Bedankt voor de reacties. Zit nu via mijn telefoon . En weet niet hoe ik dan foto's moet toe voegen Heb war geprobeerd. Hopelijk is dat gelukt
Kan nog alle kanten op heb vaak zulke streepjes gehad ook op 11 dagen na pregnyl.. en was niet zwanger. Voor nu door blijven testen ! En hopelijk kan ik je snel feliciteren !
Ga morgen even testen halen. Van Action. Daar was ik mee begonnen maar die waren helaas op. Hoop ook een digitale week aanduiding of een zwanger of niet zwanger te kunnen halen voor het weekend! Hou jullie op de hoogte!
Ik zou verder gaan met de 2v5 van kruidvat die loper beter op en zijn voor nu ook het gevoeligste. Spannend ! Ik hou je topic in de gaten
Bij mij was de pregnyl na 10 dagen uit m'n lichaam. En daarna begonnen de testen weer op te lopen. Ik had ook zulke streepjes. Ik testte met de kruidvat testen. Al 5 dagen voor nod positief getest met clearblue zelfs. En ik ben nu 25 weken zwanger dus ik heb wel goede hoop voor jou!
Ik testte ook altijd het prettigste met de K2v5. Bij onze afgelopen poging, met ook 5000 pregnyl voor de punctie, testte ik op 12dpo duidelijk positief met middagurine. (Wel vantevoren twee uur nier geplast) Ik heb toen niet meteen een CB gedaan, omdat ik op basis van het streepje ook wel weet dat ik zwanger ben. Bij mij was de spanning ook vooral of ik zwanger zou blijven en of het hCG mooi op zou lopen. Ik werd namelijk van elke terugplaatsing zwanger, maar het ging steeds niet goed. Dus van enkel een positieve test werd ik niet meer gerustgesteld. Ik heb dus elke ochtend een test gedaan om te kijken of ze mooi donkerder werden. Daarnaast heb ik op (als ik het me goed herinner) 14, 16, 20 en 23dpo bloed laten prikken, zodat we de ontwikkeling van het hCG konden monitoren. Een dag of 11 later hadden we vervolgens met 6w6d onze eerste echo. Heel veel succes met doortesten. Ik wens je prachtig oplopende streepjes!
Nou, als dit een test is van 12 dagen na Pregnyl 5000, denk ik toch echt dat je wel van een écht positieve test uit mag gaan hoor
en hoe was je test vandaag??? volgens mij is 10.000 eh na 10dagen uit je lijf/systeem. (al verschild dit per persoon ook soms) dus ik denk 5000 zeker!! ik heb redelijk goeie hoop hor.
heb vandaag nog niet getest. weet van mijn vorige zwangerschap ( helaas mk) dat test in de middag of avond beter was dan de ochtend. Ben net klaar met werken, ga zo even naar het kruidvat en misschien ook wel naar de action ( dan vergelijken) Bedankt voor de reacties, weet dat ik erg vroeg was/ben met testen en het nog alle kanten op kan gaan.
bedankt voor de reactie's vind het allemaal erg spannend. Kan nog alle kanten op! Wil morgen het ziekenhuis te bellen voor een bloed test ( iets meer zekerheid) hopelijk doen ze dat. want ik heb het gevoel dat de test te veel knal voor de termijn van de zwangerschap. ( ga zo mijn banner aanpassen)