Kunnen en willen jullie even meekijken?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mamma chan, 1 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Hallo meiden,

Ik heb de teste weer gedaan, ik snap er niks van, licht donker en dan weer licht, dan weer donkerder..

Vorige maand een cyclus van 33dagen.
    Ik ben zo bang dat mijn mirena er voor heeft gezorgd dat mijn ei dus nu niet mooi meer springt..
    6 oktober is hij er al uit gehaald.
    Jullie zien wat ik bedoel he met het licht en donker??

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      34,5 KB
      Weergaven:
      26
  2. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
    Ik heb na spiraal 7-8 maand gesukkeld met mijn cyclus zelfs heel lang geen menstruatie gehad enige raad ik kan geven is doortesten met de ovulatietestenen hopen alles snel op zijn plooi komt

3. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Een schommeling in je lh is heel normaal.
    Heb je toevallig rond de 28e andere tekenen gehad van een komend ei? Want die van 28 (vooral die van middag) zou evt positief kunnen zijn in mijn ogen. De controlestreep is daar ook wat lichter maar bijna hetzelfde als de teststreep.
    Ik teste met action op die manier namelijk positief. Ik kon het aan mijn temperatuurstijging en slijm uiteindelijk concluderen.

4. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Nou idd ik heb rond die tijd idd slijm gehad! Ik denk als ik zo na de test kijk naar 27dec en dan s middags die is donkerder dan 28middag

5. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Ik zie alleen dat je geen temperatuurstijging hebt. Dus denk dat je geen eisprong hebt gehad. Even doortesten en tempen.
    Ik vrees dat je cyclus toch wat onregeld is.
    Heb je vorige cyclus ook getest en getempt? En zag je toen wel een stijging van je temperatuur?
    Als het goed is zet de ff app ook een lijn in je grafiek als je een temperatuur stijging hebt en mogelijk je eisprong is geweest.

6. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    het is niet zoals bij een zwangerschap dat het oploopt. Je lh schommelt per dag

7. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Ik vind 27-12 in de buurt komen

8. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Even een update

ik ga uit van 27 dec, waarom omdat ik erna geen donkerdere testen meer heb gehad en ze nu lichter worden, in combi met het cervix slijm dat romig en nu plakkerig wordt.

de temp rond de data van 27/28 ste klopt niet helemaal, omdat ik uit ben geweest en dit zal echt invloed hebben gehad..

Ik heb nu een dip in de temp kan dit dan de innesteling evt zijn? zit nu op cd 20 ei sprong is niet in aantocht..

9. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Volgens mij stijgt je tempt na je eisprong en hebben sommige vrouwen een temperatuursdip vlak voor de eisprong. En dit zie ik niet terug in jou chart. Ik denk toch dat je ei nog niet is geweest. Even doorstesten!
    Je tempt normaliter wel elke dag voor je uit bed gaat, rectaal en ongeveer op hetzelfde moment?

10. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    ja hoor!

11. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ovu testen geven alleen een verhoogde lh waarde aan niet of je ook daadwerkelijk Een eisprong hebt gehad. Je temperatuur daar in tegen wel! en aan de hand van jou temp kaartje ook ten opzicht aan Vorige maand is duidelijk dat je nog geen eisprong hebt gehad. Temp dit komt idd voor voor eisprong dus ik denk dat je aankomende dagen je ei krijgt!

12. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Als ik naar je kaartje kijk en dat samen met je testen, dan denk ik echt dat je nog geen eisprong hebt gehad... Is eigenlijk best duidelijk te zien...

Misschien een idee om de gewone testen van sensitest te proberen de volgende keer? Die reageren niet zo enorm om je lh en in mijn geval heeft dat heel goed geholpen! Ik kan nu goed mijn eisprong vinden en zit niet elke keer in de twijfel!

Deel Deze Pagina