vanmorgen naar het buro geweest voor het opmeten en wegen met 2 jaar. ze vinden haar te lang is nu 91,5 cm en 13.7 kilo is dit ook het geval? hoe groot waren jullie kids met 2 jaar?
Mijn zoontje wat met 2 jaar ook rond de 90 centimeter (ik geloof 93) en woog 15 kilo. Wij zijn zelf ook erg lang. Jullie niet toevallig ook? En dan nog; wat is er mis met lekker lang zijn? Ik vind het altijd een beetje onnodig gezeur om eerlijk te zijn. Net onder gemiddeld, boven gemiddeld, iets te licht of te zwaar, oei, oei, oei wat zorgwekkend. Groeit ze wel goed in haar eigen curve?
ze heeft altijd met haar lengte in de bovengrens gezeten en gewicht middellijn zelf 1,78 en man 1.91 dus vrij lang
Mijn dochter was met 2 jaar & 7 weken 89 cm &12,9 kg. Ik vind het wel meevallen van je dochter. Een vriendinnetje van mijn meisje is nu anderhalf en 91 cm en 14,7 kg
Ach....mijn zoontje is wat kleiner en tenger voor zijn leeftijd...... Hij is nu ruim 2.5jaar weegt 12,5kg en is 92cm lang... Ik zou me er niet te druk om maken, wij volwassenen zijn ook niet allemaal 1.70 en 70 kg....toch?
Mijn dochtertje was met 2 jaar en 2 maand 10.7 kilo en 89 cm. Ach, en wat is te lang. Misschien heeft zij net een groeispurtje gehad.
Nou die lengte valt wel mee hoor. Mijn sochter was met precies 2 jaar 94 cm! En wij moeten over een half jaar terug, want ze vinden haar ook te lang.
Mijn dochtertje is met 2 jaar 10.9 kilo en 84 cm, een beetje kleiner dus. Maar er staan niet voor niks meerdere lijntjes in de grofggrafiek denk ik dan maar en een gemiddelde komt voort uit kleine én grotere kindjes .
2 jaar: 88 cm en 11.4 kilo 2 jaar + 4 maanden: 91 cm 13,4 kilo spurtje gemaakt dus - maar mogelijk heeft jouw dochter die spurt eerder gemaakt. Maar dan is ze inderdaad lang. Maar aan lengte kun je weinig doen denk ik (gewicht soms wel) . Ik denk niet dat het zo lang is dat je je zorgen moet maken ofzo.
Hier met 2 jaar 87 cm en 10,9 kilo. Maar wat willen ze dan doe met te lang? Zo extreem lijkt het me nu ook weer niet en aan lengte kun je toch niks doen.
moet nu voor extra controles komen en in gaten houden en op gegeven moment medicijnen gaan geven maar kan toch pasi n pubertijd eventueel
Mijn zoon is nu 17 maanden en is al bijna 90 cm en weegt 14,5 kg. Ik vind het dus niet echt lang. Tja wat is te lang?? Zou me er niet zo'n zorgen om maken eerlijk gezegd.
Mijn dochtertje is net 2 en geloof ik 89 cm en 13.9 kilo. Hoezo te lang? Misschien als jullie allebei 1.60 zijn, maar anders is er toch niets mis mee? Ik vind dat er wel heel snel wordt geoordeeld over eventuele groeihormonen ed. Hier was alles prima volgens het cb. edit: lees net dat jullie allebei ook lang zijn, ja, lijkt me niet meer dan normaal dat ze niet op het onderste, maar op het bovenste lijntje zit dan.
wat een onzin dat ze haar te lang vinden? ik ben in juli voor de 2 jaar afspraak geweest (wat vervroegd want ze wordt volgende week pas 2) en toen was ze ook ongeveer 91 cm. Heb ze er niet over gehoord dat het te lang was ofzo. Als het bij haar verdere bouw past? Vind het ook niet extreem lang, ja wel lang, maar niet echt extreem.
Te lang? Even serieus, miepen ze daar tegenwoordig ook al over.. Sorry, maar ik geloof dat ik echt heel hard was gaan lachen, moet niet gekker worden.