Nog meer redenen waarom het zo'n mooie naam is Een meisje bij onze ah heet zo, ben altijd een beetje jaloers, ik zou best zo willen heten
Heel mooi! Snap wel dat je de naam wat zwaar vindt maar het zou zo mjjn keuze kunnen zijn. Vind het een klassieke en nette naam. Ik kan alleen maar zeggen; doen, heeel hot Vind Aurelie/Aurélie ook prachtig.
Oh ook mijn guilty pleasure naam haha. Vind hem heel mooi. Wel zwaar inderdaad. Enige puntje wat ik jammer zou vinden is dat je hem niet leuk kan afkorten. Verder vind ik het een hele mooie naam!
Aurora vind ik wel leuk, en ik vind dat je die best veel kan afkorten! Rory, Ro, Aurie, Aura etc etc. Silvan vind ik oke, Sil vind ik dan weer cooler!
Kody Brown vind ik een geweldige vent, dus dat vind ik niet erg Bovendien heeft hij zoveel kinderen, dan heb ik straks niets meer te kiezen joh Ik zet het gewoon op ons lijstje, voor als er ooit een dochter komt Lieuwe? Niet mijn smaak, maar het klinkt wel krachtig en stoer.
Ik vind de moeder van Aurora (Robyn dus) echt een tuttebel, haha sorry maar de minst leuke van alle 4. Zal ook wel meespelen. Vind het trouwens grappig dat al zijn kinderen een ander type namen heeft. Je kan dan echt zien wat voor smaak de moeders hebben.
Tynke is een naam die veel bij mij in de familie voorkomt. Niet mijn favoriet, maar voor mij klinkt het wel bekend Ik kwam een keer een Tinka tegen, vond de naam niet zo maar de persoon was zo leuk dat ik er een positieve associatie mee heb