Esben vind ik wel ok. Ik vind het een beetje lastig uitspreken met die B in het midden. Ik hoor liever Espen. Elies vind ik wel echt een afkorting van Elise/Elisa.
Sofia / Sophia is mooi maar ik denken vooral aan de dochter van Farrah uit Teen Mom en dat vind ik niet zo'n fantastische associatie
Abel vind ik supermooi Vidar te apart David ja, prachtig! Joas zou ik niet voor kiezen Silas ben ik neutraal over Micha vind ik erg mooi Eva mooi, maar door de populariteit wel iets minder geworden Judith ben ik niet zo kapot van, ik vind de afkorting Juud zo stom Jael of Jaël zou ik schrijven als Yaël, maar niet mijn smaak Rivka erg mooi! Kezia te ingewikkeld
Ischa vind ik een beetje on-af klinken... Rosana zou ik als Rosanna schrijven behalve als je het echt als Rosaana zou willen uitspreken.
Sophie vind ik mooier dan Sophia, dat is me wat te prinsesserig. Ischa vind ik een jongensnaam. Ik ken die naam van Ischa Meijer. Dan nog vind ik het niet zo mooi, het doet mij denken aan ischias. Als je Isha schrijft en je spreekt het dus uit als Iesja, vind ik het al meer een meisjesnaam en ook mooier.