wow gefeliciteerd!!! Wat een goed nieuws na zo'n vervelend verhaal! Fijne zwangerschap! Liefs meliske
Wat geweldig voor jullie, dat er een kadootje is achter gebleven, na zulk zwaar nieuws te hebben moeten verwerken!! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, dit moet wel een heeeeeel speciaal kindje zijn!! Groetjes Carry
Sjeeeee....dat is schrikken...je wordt van de ene emotie naar de andere gestuurd... Maar wat heerlijk dat er aan dit verhaal zo'n mooi staartje zit... Gefeliciteerd!!!
Jeetje, ik krijg helemaal kippenvel van je verhaal...Hoe is het mogelijk..De natuur maakt af en toe rare, wonderbaarlijke sprongen.. Iig van harte gefeliciteerd met dit kleine wondertje...
Oooooochh wat heerlijk om opeens zo'n goed bericht te krijgen zeg... Zit hier met tranen in me ogen zo geweldig vind ik het voor jullie... Van harte gefeliciteerd en geniet lekker van dit ongelofelijk mooi wonder... Liefs sas
Nu toch hoop voor een happy end. We zijn blij voor je, heel droevig en toch mooi verjaal, heel veel succes verder.
WAUWIEEEEEEEEE, dit is echt wel een wonder !!! Meis, van harte gefeliciteerd en lekker gaan genieten. Liefs, mussie
Miranda, dit bericht is blijkbaar aan mijn aandacht ontglipt geweest, want ik zie het nu pas, maar wat FANTASTISCH! Zoiets zou je toch niet durven dromen?? Nou, het is je gegund, meid!!! Geniet ervan en laat dat kleintje maar lekker groeien op de goeie plek !!!
Brrrrr, zit hier met kippenvel en tranen in mn ogen! Dit zal wel even onwerkelijk voor jullie zijn!! Geniet er maar vreselijk van! Gefeliciteerd.