t-shirt of big shirt tijdens bevalling?

Discussie in 'De bevalling' gestart door juf Mariska, 13 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Even een kort vraagje: Wat droegen jullie tijdens de bevalling? een wijd t-shirt of zo'n big shirt? Ik had bij de eerste bevalling een groot t-shirt aan, maar stond dan regelmatig in mijn blote kont naast het bed. Zó'n big shirt is toch wat langer en geeft misschien een wat gekleder gevoel. Vandaar mijn vraag ...

2. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik had een big shirt aan. Vond het wel fijn om inderdaad buiten het bed niet in mijn blote kont te staan (al ben ik maar 1x zelf van het bed geweest, daarna niet meer toe in staat).
    Dit keer zit er een spaghettibandjurkje in mijn tas voor de bevalling. Ook weer tot over mijn billen dus.

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Pyama-shirt.... nou ja, soort van nachthemd maar dan in shirt stof.
    Lang genoeg om over je billen te vallen :D

4. Koon

Koon Niet meer actief

Ik moest even heel goed nadenken haha. Ik had een kort hempje aan waar ik in sliep (weeen begonnen 's nachts). Wel een t-shirt van mijn vriend klaar gelegd, maar niet meer aan gedacht om me om te kleden haha.

5. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Nachthemdje met spagetti bandjes :D

6. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

18 mrt 2009
    1.795
    1
    0
    Grunn!
    Heb bij de zeeman een pyjamashirt gekocht. Dat ding is lang genoeg voor over mijn billen en het stofje is erg fijn. En hij is ook nog wel om aan te zien. (Blauw grijs gestreept en een touwtje onder de borsten langs)

7. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Ik mocht tot aan het persen gewoon weer een onderbroek aan . Niet gedaan maar ben ook in bed gebleven dus geen last van de blote kont. Dragen wat je prettig vind .

8. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik had t-shirt aan, had big shirt bij me maar geen moment meer aan gedacht die aan te doen.. Ik heb nog wel wat op de rand gezeten etc. Maar was de schaamte al wel voorbij haha.. Ik zou zeggen neem beide mee..

9. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Bij mijn eerste ben ik bevallen in het witte shirt (met 3/4 mouw ;)) waarin ik naar het ziekenhuis gekomen was. Eigenlijk helemaal niet over nagedacht om me te verkleden (shirt was helemaal geruineerd, wit is niet de handigste keuze, ha ha!). Heb de (korte) bevalling geheel in bed doorgebracht, dus gewoon een laken om de blote billen.

Mijn tweede is thuis in bed geboren, ik had toen zwart nachthemd (bigshirt) aan. Wederom het bed niet uitgeweest. In mijn eigen slaapkamer maakte ik me ook niet zo druk om de blote billen ;).

10. Libra1

Libra1 Bekend lid

2 dec 2011
    531
    0
    16
    NULL
    NULL
    Naakt, maar ik zat dan ook in bad, dus dan is het logisch :D

11. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Is in bad bevallen echt veel prettiger? Of maakt dat niet zo heel veel uit?

Ik had gewoon een joggings broek aan en een t-shirt.
    Maar ook de mijne was te kort..... :D
    Dit keer trek ik denk een makkelijk nachthempje aan, of een zwart loszittende jurkje achtig ding! ;)

12. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Ohja! vergeet ook niet om een vest of iets mee te nemen! Na de bevalling kan je het spontaan koud krijgen!

13. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    big shirt, nachthemd eigenlijk

na de bevalling had ik een trainingsbroek en vest aan.geen idee waarom ik dan mee had genomen had makkelijk me gewone kleren aangekund.en ik ging s`middags van huis zonder jas (24dec) had het niet eens koud.

14. huggy

huggy Actief lid

10 apr 2012
    345
    0
    0
    Gastouder
    Dordrecht
    Vorige keer ben ik bevallen in een zwangerschapshemd, deze keer ga ik bevallen in een slipdress. Zitten mijn borsten mooi in de voorgevormde cups zonder beugel tijdens de bevalling, het is niet te warm of te bloot, je borst is in een handomdraai wel bloot genoeg voor huid op huid contact na de bevalling en kan ik ons meisje daarna heel makkelijk aanleggen. Ik droeg de vorige keer in de tijd van de nachtvoedingen meestal wel een slipdress, zó makkelijk!

15. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik had een XXL shirt aan en ga hem deze bevalling weer dragen.
    Je kan inderdaad dan wat lekkerder rondlopen in je blote naat.
    Ik moet wel zeggen dat het zo snel ging bij mij dat ik er geen een minuut gebruik van heb gemaakt, maar het idee vond ik wel fijn. :)

Deel Deze Pagina