Even een kort vraagje: Wat droegen jullie tijdens de bevalling? een wijd t-shirt of zo'n big shirt? Ik had bij de eerste bevalling een groot t-shirt aan, maar stond dan regelmatig in mijn blote kont naast het bed. Zó'n big shirt is toch wat langer en geeft misschien een wat gekleder gevoel. Vandaar mijn vraag ...
Ik had een big shirt aan. Vond het wel fijn om inderdaad buiten het bed niet in mijn blote kont te staan (al ben ik maar 1x zelf van het bed geweest, daarna niet meer toe in staat). Dit keer zit er een spaghettibandjurkje in mijn tas voor de bevalling. Ook weer tot over mijn billen dus.
Pyama-shirt.... nou ja, soort van nachthemd maar dan in shirt stof. Lang genoeg om over je billen te vallen
Ik moest even heel goed nadenken haha. Ik had een kort hempje aan waar ik in sliep (weeen begonnen 's nachts). Wel een t-shirt van mijn vriend klaar gelegd, maar niet meer aan gedacht om me om te kleden haha.
Heb bij de zeeman een pyjamashirt gekocht. Dat ding is lang genoeg voor over mijn billen en het stofje is erg fijn. En hij is ook nog wel om aan te zien. (Blauw grijs gestreept en een touwtje onder de borsten langs)
Ik mocht tot aan het persen gewoon weer een onderbroek aan . Niet gedaan maar ben ook in bed gebleven dus geen last van de blote kont. Dragen wat je prettig vind .
Ik had t-shirt aan, had big shirt bij me maar geen moment meer aan gedacht die aan te doen.. Ik heb nog wel wat op de rand gezeten etc. Maar was de schaamte al wel voorbij haha.. Ik zou zeggen neem beide mee..
Bij mijn eerste ben ik bevallen in het witte shirt (met 3/4 mouw ) waarin ik naar het ziekenhuis gekomen was. Eigenlijk helemaal niet over nagedacht om me te verkleden (shirt was helemaal geruineerd, wit is niet de handigste keuze, ha ha!). Heb de (korte) bevalling geheel in bed doorgebracht, dus gewoon een laken om de blote billen. Mijn tweede is thuis in bed geboren, ik had toen zwart nachthemd (bigshirt) aan. Wederom het bed niet uitgeweest. In mijn eigen slaapkamer maakte ik me ook niet zo druk om de blote billen .
Is in bad bevallen echt veel prettiger? Of maakt dat niet zo heel veel uit? Ik had gewoon een joggings broek aan en een t-shirt. Maar ook de mijne was te kort..... Dit keer trek ik denk een makkelijk nachthempje aan, of een zwart loszittende jurkje achtig ding!
Ohja! vergeet ook niet om een vest of iets mee te nemen! Na de bevalling kan je het spontaan koud krijgen!
big shirt, nachthemd eigenlijk na de bevalling had ik een trainingsbroek en vest aan.geen idee waarom ik dan mee had genomen had makkelijk me gewone kleren aangekund.en ik ging s`middags van huis zonder jas (24dec) had het niet eens koud.
Vorige keer ben ik bevallen in een zwangerschapshemd, deze keer ga ik bevallen in een slipdress. Zitten mijn borsten mooi in de voorgevormde cups zonder beugel tijdens de bevalling, het is niet te warm of te bloot, je borst is in een handomdraai wel bloot genoeg voor huid op huid contact na de bevalling en kan ik ons meisje daarna heel makkelijk aanleggen. Ik droeg de vorige keer in de tijd van de nachtvoedingen meestal wel een slipdress, zó makkelijk!
Ik had een XXL shirt aan en ga hem deze bevalling weer dragen. Je kan inderdaad dan wat lekkerder rondlopen in je blote naat. Ik moet wel zeggen dat het zo snel ging bij mij dat ik er geen een minuut gebruik van heb gemaakt, maar het idee vond ik wel fijn.