Hoi allemaal! We hebben een probleem... onze Mutsy (2e hands maar als nieuw) staat sinds vandaag scheef en is gammel. Er zit teveel speling op diverse moertjes/popnagels van de frame... Heeft iemand zoiets ooit meegemaakt? Kon dit opgelost worden? Gemaakt via fabriek ook zonder garantie?? Help! Anders moeten we een nieuw frame kopen (waar?) want overal worden complete sets aangeboden Groetjes Cyntje78 die heul erg van wandelen houd
Heb je hem wel goed uitgeklapt? Als hij ineens gammel is kan het zijn dat hij aan een kant niet goed vast geklikt is.
Ja, hij staat goed uitgeklapt. Mijn moeder viel het al eerder op dat er iets scheef was, maar dat was steeds met de kinderwagenbak. Mij viel dat niet op, maar met de maxi-cosi (ook mutsy) valt het dus wel op. Ook het handvat is scheef. De linkerkant hangt lager
contact opnemen met de winkel waar hij gekocht is.. ze doen niet moeilijk bij mutsy en ruilen makkelijk om
Dat weet ik dus niet... we hebben hem via mp. Nu is onze wagen ook wel heel erg veel gebruikt in 4 maanden tijd. Ook veel in en uitgeklapt... maar ja, dit moet niet kunnen denk ik. Ik zal straks eens bellen naar babydump.