Echt? Tof! Ik werk op 50 meter van een Marqt. Dit wist ik niet. Ben er nog nooit binnen geweest. Ik ga die site eens bekijken. Niet dat het veel nut heeft, want mn meiden zijn al 1+
Het maakt trouwens toch niet uit als er al 1 webshop is die hetzelfde levert? Op hoeveel sites kun je wel niet schoenen kopen? Het gat in de markt is denk ik dat het allemaal op 1 site te bestellen is.
Hier kook ik de groente voor kleine uk ook in een apart pannetje.Aardappeltje,sperziebonen oid zonder zout.Kleine moeite zou ik zeggen.
aan de ene kant heb je gelijk...maar... Als potentiele klanten al twijfelen aan het product dan kun je nog zo'n leuk idee hebben..dan heeft het gewoon geen markt. Persoonlijk zou ik het nooit gebruiken want we hadden eerst inderdaad BV en daarna gewoon meeeten door middel van rapley ( of gewoon eten geven zoals het bedoelt is)
Klinkt wel aardig...maar ik kan groente toch ook gewoon zelf kopen...biologisch en niet alleen biologisch eten is gezond..ga je daar nog verder in of alleen het biologische aspect Begin is best leuk...alleen ik denk dat je nog heel veel moet uitzoeken en onderzoeken... Vooral in de voedsel sector ( maar dat zul je wel weten) is het heel belangrijk met een goed plan te komen...en ook nog eens voor baby's..
Ik heb vandaag biologische knijpfruitjes van kalibio gekocht hier in de natuurwinkel op het dorp. Misschien ook iets voor in je assortiment? Wij hebben zelf een biologisch groentepakket van vitatas (proef.nu) en mijn zusje heeft hem van odin. Misschien kan je eens met dat soort bedrijven om de tafel om te kijken wat de mogelijkheden zijn om een biologisch baby/kinder pakket op de markt te brengen.
Ik begrijp wat je bedoelt hoor! Ik heb altijd bedacht dat ik later een kdv wilde beginnen die ook kant en klare verse maaltijden verkocht aan de mama's die van 8 tot 18 werken en ook graag vers en gezond willen eten en koken voor kids.. Ik kan me voorstellen als je bijv pas om 18.30 thuis komt je geen zin meer hebt om te koken!