Wie zou / wil me helpen ... Ik zoek nieuwe groothandels met oa kinderkleding.. Mag in buitenland zijn. Wil je het delen ? Stuur me dan even een privebericht dankje
daar ben ik ook benieuwd naar, voornamelijk groothandel in het buitenland... wie kan me er bij helpen?
Het is heel moeilijk om kinderkleding groothandels te vinden vooral buitenland. Wil je het voor webwinkel, stenen winkel... hierin zijn allerlei eisen aan verbonden en is niet zo makkelijk als het lijkt. Welke maten wil je, hoe zit het met inkopen.. allemaal dingen die je je goed af moet vragen voordat je koopt. Kun je al voor 100 per order inkopen of moet het direct 1000 zijn? Als je wil mag je me altijd pb-en... heb een baby en kinderwinkel
Welke maten verkoop je? Mijn vriend kent een man die een groothandel heeft in kleding heeft. Ook kinderkleding volgens mij. Levert ook aan o.a de V&D. Geen idee welke bedrijven nog meer. Vriend heeft ook in Suriname contacten.
Maten ongeveer vanaf baby tot 152-158. Je hebt trouwens ook veel waar je per maten serie kunt afnemen. Anders maar een x naar Amsterdam
AliExpress.com - Online Shopping for Electronics, Fashion, Home & Garden, Toys & Sports, Automobiles from China. haal ik het ook weg.