Da´s een goeie, ga ik meteen proberen! Het is hier vliegentijd en ondertussen een klein kerkhofje op de vloer na 5 minuten erop los meppen. Ik moet ze daarna snel opvegen, voordat Ilana denkt dat het Jip&Janneke krentjes zijn en ze gaat oprapen
Ieuw haha. Ik ken mensen die zweren erbij, er zat ook een logica achter maar die ben ik vergeten . Wel even laten weten of het werkte hé.
Hmm, mijn zoontje is echt mega verkouden. Als ik het zo lees, vanavond dus een halve ui op zijn kamer leggen en zijn neusje met boter insmeren... Is maar te hopen dat hij geen koorts krijgt, anders hebben we morgenvroeg gestoofde ui
Hahaha, met het programma: "ik kom bij je eten" was Irene Moors bij Carlo Boshard en die had ook een doorzichtig zakje water bij de deur hangen want zijn moeder is er heilig van overtuigd dat dat de vliegen weghoudt door weerkaatsing van het licht in het zakje. Aan het einde van het programma zag je gewoon vliegen achter het raam in huis
Ik heb een poes, werkt ook heel goed tegen de vliegen: ze vangt ze en eet ze daarna smakelijk op! Ieuw! Maar het schijnt heel goed voor ze te zijn, door de eiwitten die erin zitten. Nou, zij liever dan ik!
Haha, ja het ruikt wel ff, maar écht, het helpt! Ik leg gewoon altijd die 2 helften neer en als ik erg veel last heb pel ik hem ook; hoe meer ui er vrij komt hoe beter! Succes
Bij wratten; aardappel doormidden snijden,met de aardappel over de wrat gaan en voor je t weet is tie weg Kaarsvet in bekleding en dergelijke;keuken papier dr op en dan met een hete strijkijzer erover,gaat t kaarsvet in t papier zitten
Whahaha, echt waar? Jammer dat ik dat gemist heb haha. Die uien werken wel echt hoor als je neus verstopt zit! Ik doe het altijd, anders doe ik geen oog dicht.
Babypoeder (hoe heet dat, talcpoeder?) op een vetvlek wrijven. Even laten intrekken, uitkloppen, eventueel wassen: vetvlek pleitos!!
mmm valt mij zo in als je gelnagels, acrylnagels hebt en je vieze nagels hebt een tabletje steradent in water en handjes erin.
Tegen die irritante fruitvliegjes; pak een schaaltje of glas, een papiertje of stukje karton waar je een gaatje in het midden maakt en vouw het tot een soort trechter, doe wat azijn in het schaaltje en een scheutje handzeep of afwasmiddel, trechter erop en die beesten gaan erop af en komen er niet meer uit!
Mijn tips; Kauwgom in je kleding; Een nachtje het kledingstuk in de vriezer en je trekt het er zo vanaf. Kauwgom in je haar; pindakaas erop smeren en het is er zo uit. Balpeninkt, bloedvlekken op je kleding? Inwrijven met melk en het is zo weg!
Haarverf op je hoofdhuid haal je weg door een handdoekpunt nat te maken, beetje afwasmiddel erop en een beetje sigarettenas
Melkflessen (van je kleintje) krijg je goed schoon door wat ongekookte rijst in de fles te doen. Beetje gekookt heet water erbij en schudden maar!