Zit ik lekker te neuzen op een topic over het weer, (vond sommige reacties wel grappig) Wil ik door gaan naar de 2e pagina krijg ik dit :/ Giltje, je hebt geen toegangsrechten tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn: Je gebruikersaccount heeft onvoldoende toegangsrechten voor deze pagina. Probeer je wellicht het bericht van een ander te bewerken, toegang te krijgen tot beheerdersfuncties of andere systeemtaken uit te voeren? Probeer je een bericht te plaatsen? Mogelijk heeft de beheerder je account uitgeschakeld of is het account nog niet geactiveerd. Is dit een fout ofzo? :/
Jij bedoelt denk ik t topic over t snert weer...... Ik kreeg t zelfde. Topic gesloten, en verwijderd. Ook de geplaatste berichten zijn uit mijn overzicht. Dan is ie dus weggetoverd door de MODjes....... Hocus Pocus, slotje, ennnnnnnnnn weg!
Haaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaa....... Ik lig onder de bank van t lachen met mn handen tussen mn benen, en de tranen over mn wangen............... Zal wel aan t weer liggen denk ik, die storing. Zeker schotel verbinding?
Topic is inderdaad verwijderd omdat zoals eerder deze dag een aantal leden de grens aan het opzoeken zijn. Erg kinderachtig. Dan is er één optie mogelijk...topic dicht en verwijderen. Bij deze sluit ik deze ook. Kwebbel Moderaor