huh? hoe doe je dat dan? Ik heb het net voor de lol geprobeerd toen ik je post zag. Mijn man dacht dat ik helemaal doorgedraaid was . Zat ik daar met een lepel te slaan om mijn colaglas Misschien werkt deze volgende beter voor je: Gooi een klein beetje suiker in je cola, is alle prik meteen weg.
Ik heb er ook erg last van en deze tip heb ik nog nooit gehoord Ik heb het trouwens alleen als ik achterin zit, dus de beste tip voor mij is: voorin zitten. Maar wat ook altijd wel hielp, was een watje in mijn linkeroor (ik ben rechts; als je links bent doe je 'm in je rechteroor). Heeft met je evenwichtsorgaan te maken namelijk.
Weet iemand ook hoe je stikkerplaksel ergens makkelijk vanaf kan halen (alternatief voor stikkerverwijderaar??)
Weet niet of het al voor bij is geweest... maar kruidnagels in olie in een schaaltje op tafel zetten om wespen te weren/op afstand te houden....
Aanslag in je toilet die er ook met een schuurspons niet meer uitwil: cola er in gooien of steradent!
Maden in je kliko kun je o.a. voorkomen door een mottenbal in een panty te doen en die in je kliko te hangen.
Een steen tussen de klep leggen zodat ie een beetje open staat. Drogen de maden uit, en de eitjes kunnen dan niet meer uitkomen. Ziet er ook minder vreemd uit dan een panty in je kliko.....
Vettige aanslag boven op de keukenkastjes? Leg er een velletje van een krant op, en elke week-maand een schoon velletje erop. Zo bespaar je jezelf een hoop poetswerk van vette aanslag....
Op muggenbulten een teentje knoflook wrijven... ja t ruikt heerlijk En o ja...op brandnetelplekken tandpasta smeren.
Maar het ruikt dan wel wat aangenamer..... Oh nog even een aavulling, dat zie je niet aan de buitenkant hoor.
Ey, even goede vrienden hoor Moet zeggen dat mijn moeder ook altijd de klep iets open liet staan, tot ze de mottenbal/panty methode ging gebruiken.
enig idee hoe erg dat gaat meuren? en alsof mensen gaan letten op wat jij in je vuilnisbak hebt Ik hou mn kliko juist dicht, zodat vliegen geen eieren erin kennen leggen. Nooit geen maden hier.