Haha heel leuk. Deze moeder laat haar zoon van 3 een aantal dagen haar outfits kiezen.I Let My Toddler Dress Me for a Week
Leuk! Ze ziet er nog steeds stylish uit. Alleen die lange sokken met die schoenen en die jurk zou ik niet graag aantrekken
Superleuk! Ik denk dat ik mijn zoontje van de week ook een keer mijn outfit laat kiezen. Donderdag dan maar, want dan hoef ik niet per se ergens heen .
Lief! Wij doen dat ook soms en ik moet dan standaard bloemetjesjurken of rokjes aan en 'hakjesschoenen', ook graag veel sieraden want dan ben ik mamaprinses. Het nadeel is dat ik vervolgens 10km mag gaan fietsen met mijn hakken
Echt schattig! Het zijn niet eens rare combinaties. Mijn dochter mag soms wel kiezen welk vest ik aan doe. Haar eigen kleren mag ze ook weleens kiezen.
Die tweede en derde outfit vind ik serieus verschrikkelijk Ze kan het makkelijk hebben met haar uiterlijk overigens; maar ik zou er zelf niet in gezien willen worden. Haha. Toch is het wel grappig; zulke vreemde combinaties.
Wat leuk zeg! Haar zoontje heeft wel een trend gezet met die twee verschillende schoenen: briljant hahahaha!!!!