grootste ergenis/schaammoment met je partner

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 30 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hahaha leuk om te lezen!

Een paar jaar geleden had onze kat voor het eerst een epileptische aanval. Dit gebeurde midden in de nacht. Wij schrokken hier enorm van en wisten niet goed wat er aan de hand was, dus hebben we het spoednummer van de dierenarts gebeld. We mochten meteen langskomen.
    Mijn man was nog wat slaperig, maar deed wel het woord daar. Hij vertelde over de aanval dat hij zelf dacht aan dyslexie ;)

2. naatasja

naatasja Fanatiek lid

17 jan 2012
    1.003
    71
    48
    Enschede
    De mijne liet zich laatst echt niet dood maken met een blije mus. Je kon me bij elkaar vegen

3. Silver lining

Silver lining Niet meer actief

Geweldig :D

4. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Hahah geweldig dit:D

Ik kwam voor het eerst bij mijn schoonmoeder hartstikke spannend natuurlijk, het was mooi weer en we gingen lekker op het balkonnetje zitten op tuin stoelen, ik ging zitten (en echt niet hard ofzo, en ben ook echt niet super zwaar) krak:$ tuin stoel door de midden en lag ik daar!!! Schaam schaam maar gelukkig kon ze er om lachen:p

Of toen ik net bevallen was en net thuis was gekomen na de keizersnee had mijn man de luier van ons dochtertje s'nachts verschoond, komt de kraamverzorgster de volgende ochtend zegt ze: " uhm roos,, er zit allemaal poep op de deur van de baby kamer?!" Wahaha🙊🙊

5. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Hier gingen mijn man en ik uit eten bij een grill restaurant. Dus ik bestel voor me zelf de halal schotel. Mijn vriend echt zo van waarom bestel je dat nou en dat smaakt toch niet dat doe je niet.

Ik hem uitgelachen en daarna uitgelegd dat je echt niet aan het vleesje Proeft op welke wijze het diertje geslacht is. Hahaha

Ik bestelde die schotel puur op de combinatie van het vlees dat er bij zat.

Ik lach hem hier regelmatig nog wel om uit hahah

6. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ik stikte bijna in me salade 😂 Geweldig!

7. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Mijn man luistert niet altijd goed als mensen iets aan het vertellen zijn. En dan heeft hij in zijn hoofd al min of meer hoe het gesprek verloopt en gaat ie stug door op het pad dat hij zelf gekozen heeft, waardoor hij volledig naast zijn gesprekspartner praat. Als ik er dan bij sta heb ik echt last van plaatsvervangende schaamte, omdat het zo ongeinteresseerd overkomt.

Hij kan ook heel belerend, uitgebreid en betweterig iets aan mij uitleggen. Vooral toen hij net op de pabo zat, daar leerde hij dat natuurlijk. Nadat ik een paar keer heel gehoorzaam en onderdanig ja meester, nee meester heb gezegd is hij er wel weer mee opgehouden gelukkig. Bij anderen doet ie het soms nog wel.

8. gitta

gitta Fanatiek lid

22 okt 2013
    2.625
    427
    83
    Goeie!

9. waxinelichtje

waxinelichtje Niet meer actief

:D:D:D Nou komt ie!

Mijn man mankeerde iets aan zijn slokdarm en moest naar het ziekenhuis. Volgens hem moest hij naar de dermatoloog:D
    Dus ik brulde van het lachen en zei dat dat voor je huid is..
    Vervolgens ga ik de was doen en lees de gebruiksaanwijzing op de fles wasmiddel. Staat dat het dermatologisch getest is... dus ik zeg tegen mijn man: ohhhh kijk schat, het kan dus ook door je slokdarm!!:D:D

Dat gezicht van hem... goud waard;):cool:

10. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Herkenbaar, ik roep wel eens 'Ik ben verdorie je leerling niet' (mbo docent)

Deel Deze Pagina