Ja, als ik al strijk (2 keer per jaar) dan zijn het blousjes en linnen broeken. Die linnen broeken zijn toch voor de zomer dus boeit niet als die een half jaar blijven liggen. En als mijn vriend een overhemd nodig heeft voor z'n werk, strijkt ie zelf Verder ben ik een voorstander van die H&M overhemden die je niet hoeft te strijken.
badkamer schoonmaken afwassen/afdrogen ramen lappen (zit hier op 3 en 4 hoog dus moet op gevaar van eigen leven aangezien er geen glazenwassen komt )
Ramen lappen en dweilen...doe ik dan ook niet vaak! Ik ben zowiezo niet echt van het poetsen/schoonmaken, maar wel weer van opruimen :-D Afwassen had ik ook altijd een hekel aan, nu hebben we een afwasmichiene, ik zou echt niet meer zonder kunnen! Alleen dat hele strijken, dat heb ik nooit echt begrepen. Waarschijnlijk omdat mijn moeder het ook nooit deed, maar vind het zo ouderwets...Als je gestreken was in de kast legt, dan zitten er daarna toch weer vouwen in? Ik strijk alleen wat nodig is wanneer ik iets aan wil en dat doet mijn vriend ook! Scheelt geloof ik veel uur in de week!
strijken, heb er zoooooooooon hekel aan! niet normaal! doe het ook haast nooit! (lees :nu voor het eerst gedaan dit jaar, de babylakentjes)
Strijken bah bah! maar dat doet mijn moeder nog voor me, erg he. Verder heb ik eigenlijk een hekel aan alle huishoudelijke klusjes, omdat ik er altijd te druk voor ben. Als ik eenmaal bezig ben met poetsen valt het mee, maar eraan beginnen...pffff
echt een hekel het bed verschonen omdat ons bed te groot en te zwaar is En ik denk ook de vaatwasser in en uit ruimen maar meer omdat de vaatwaseer laag staat en je voor alles moet bukken en ik haat bukken is mega slecht voor je rug. En opruimen pff alles wat boven hoort te liggen verhuisd vaak naar beneden dus moet je 100 keer die trap op en af hahah
Bed verschonen omdat ik echt ALTIJD met mijn dekbed in mijn lamp terecht kom of iets van mijn nachtkastje afmep. (hoe zat het ook al weer met die ezel en die steen?) Verder ramen lappen omdat ik dat dus echt niet kan zonder strepen achter te laten. Helaas is het wel vaak nodig omdat mijn honden het echt supercool vinden er tegenaan te springen als er een andere hond voorbij loopt
Het toillet schoonmaken, vreselijk! Oh en strijken, maar daar heb ik iemand voor die het voor me doet. A.s vrijdag komt er voor het eerst een schoonmaakster, dus dan hoef ik helemaal niets meer te doen behalve even stofzuigen en dweilen iedere dag.
Ok, heb je ff? Badkamer, wat een mega klus altijd! strijken, maar het komt hier helaas zo gekneuterd uit de wasmachine, dat ik wel moet strijken! Vegen buiten, krijg het dan altijd zooooo warm!
koelkast schoonmaken heb ik een hekel aan, en ook aan afwassen gelukkig is de vaatwasser binnenkort aangesloten
De was vind ik echt niet leuk. Eerst verzamelen, dan in die machine proppen, dan met een berg was onder mijn arm naar zolder of naar buiten en dan komt het ergste: het afhalen, opvouwen en opbergen om het de volgende dag weer terug te vinden in een wasmand :S
bed verschonen lukt me niet eens alleen dat doe ik altijd samen met mijn man die is lang en sterk wat wil je nog meer. Badkamer schoonmaken vind ik ook niet echt leuk om te doen kost veel tijd. Maar mijn zusje van 16 komt vaak slapen en die doet dat dan voor ons vind ze leuk om te doen en ik ben er erg blij mee. Voor de rest vind ik eigenlijk alles wel leuk om te doen.
het bed verschonen vond ik eerst ook hell, maar ik doe het nu met het hoes binnenstebuiten. dan doe ik mijn handen in de hoes en pak de punten van het dekbed vast, dan erover heen trekken, zo gebeurd !