Nou hier is het ook de afwas. Er wonen hier twee volwassenen en 1 kindje die zijn eigen tuitbeker heeft. Als ik ga afwassen en niet eens alleen de 3 pannen,van jus aardappels en groente. nee warm eten borden en bekers en messen en vorken en lepels. En ik weet dus echt niet waar die allemaal voor gebruikt zijn. Ik wordt er echt pissig om. Er wordt bijna bij elke keer wat te willen drinken nieuwe bekers gepakt of er staat er weer 1 naast de computer en noem maar op. En dan blijft t achter voor mij,om tijdens mijn pauze te gaan doen sochtends,heb ik 1 uurtje vrij,werk op een kdv dus dan ga ik ff naar huis,. Ik heb mooi gezegd savonds afwassen met z'n 2en. Dus dat proberen we nu. verder vind ik de wc-douche zo vies om schoon te maken. De MAN IN HUIS laat wel eens wat achter(druppels) ik heb he gevraagd om zittend pippi te doen hahahahaahha. Echt nu ik zwanger ben \wil ik niet over die wc pot hangen,zeker niet een x wanneer mijn hormoon op hol slaat en alles er weer uit moet zit ik daar gehurkt YYAAAAKKIIEEEEEEEE. MAAR goed ik vind schoonmaken daar en tegen wel leuk om te doen de resultaat is mooi en lekker fris ruikende huis. maar ik wil ook geen vaatwasser: krijg kippenvel van die achter blijfende kalk bbrrrrr.