Wij hebben iets heel leuks gevonden voor Sinterklaas, maar dit is echter wel wat prijzig. Is het dan raar als we dit al gezamelijkcadeau geven aan onze dochters? Dus dat het van hun samen is? (wat uiteindelijk toch dan gebeurd) En dat we daarnaast nog 1 of 2 kleinere cadeautjes voor ze apart geven?
ik zou er persoonlijk niet voor kiezen om een gezamelijk cadeau te geven, misschien krijg je dan wel telkens '' dit is van mij'', nee, het is van mij! ik zou liever voor ieder aparte cadeautjes kopen, maar als jullie meiden super met elkaar op kunnen schieten, waarom niet?
Ligt eraan wat het is denk ik. Wij hebben een jaar of 3 geleden een WII bij de sintspullen gelegd, met als naam:voor de hele familie erop. De WII werd gewoon in de huiskamer gezet. Geen problemen mee gehad.
Wij doen het ook wel eens, voor de kids samen een cadeau. Is nog nooit een probleem geweest zolang ze er maar wel samen tegelijk mee kunnen spelen
ehh waarom kan je dit niet "maken" ? jullie keuze toch, jullie kids zijn uit 2008 en 2010.. lijkt mij dat ze blij met alles wat er binnenkomt als cadeau zijn. wij kregen ook vaak iets voor samen.. en dan nog wat ernaast voor onszelf.
Ik zou niet weten waarom het niet zou kunnen. Doe ik ook met mijn kindjes. Hebben we geen problemen mee.
het is deze namelijk en daar kunnen ze toch prima samen mee spelen? bol.com | LEGO Duplo Ville Luxe Treinset - 5609, LEGO | Speelgoed
tuurlijk kan dat! dat doen we ook dit jaar een groot cadeau voor samen en nog wat kleine cadeautjes erbij!
ja hoorik zie dat probleem niet wij geven ze ook vaker een gezammelijk cadeau en ze moeten toch overal SAMEN mee spelen het is voor hun beiden wij hebben geen mijntes en dijntes
Wij geven ook gezamenlijke cadeaus en toevallig krijgen de meiden van opa en oma een trein. Ze kunnen er samen mee spelen (nou ja, de jongste kan er vooral mee gooien haha) dus dat is dan hartstikke leuk. Zo kan ik ook tegen de oudste zeggen als ze er mee speelt: samen spelen want jullie hebben het samen van de sint gekregen. Ik heb trouwens ook bij de action en kruidvat leuke, goedkope, uitpakcadeautjes gekocht. Dan zijn ze toch even bezig. Maar het is een erg leuk cadeau hoor!
Gewoon doen! Wij kregen vroeger ook eigenlijk ieder jaar wel iets voor ons allemaal. Bijv. een spel, een keer een Playmobil huis etc. Kan prima toch? Zolang er daarnaast ook nog iets kleins is voor een ieder..
superleuk! Ik weet nog dat ik het vroeger altijd juist extra speciaal vond: dat grote cadeau voor mij en mijn broertje.. gewoon doen hoor!
mijn kinderen krijgen samen een groot kadotje namelijk een keuken van miele. daarnaast samen nog wat kadotjes als serviesje, pannen en plastic etn. ook hebben ze ieder 3 kadotjes voor hun zelf. Ze moeten toch leren te delen en om nu 2 keukens te kopen vind ik ook zo stom
ja absoluut een heel leuk cadeau om voor beide kinderen te doen. Mijn dochter stelt het zelfs voor om iets voor hun samen te geven. Juist leuk, samen spelen en delen.
Daar zaten wij ook aan te denken, aan een keuken. Doe je die uit de folder van de intertoys? Dank jullie wel dames.