Snurken!! Ik slaap al jaren gemiddeld 3 á 4x per week in het logeerbed op zolder. Hij vindt dat vreselijk ongezellig, maar hij mag blij zijn dat IK zo lief ben om te verkassen in plaats van dat ik hem naar zolder stuur Ik heb goede oordoppen, maar zelfs dan hoor ik hem nog zagen. En als ik hem een por geef wordt hij nog boos ook. Nee, laat mij maar lekker in mijn logeerbedje slapen hoor...
- snurken -hard ademen - naar alcohol stinken -hoesten hier is bij mijn man altijd wel wat van aanwezig. (ikzelf daarentegen slaap altijd heel lief en stil haha!!)
Kan niet echt zeggen dat ik last van hem heb 's nachts haha. Ja, als ie in me gezicht ligt te ademen, dan draai ik of zelf om, of ik zorg dat ie omdraait En verder kan ik me niet wat bedenken, oh ja.. als ie omdraait.. dan vind ie het nodig alle dekens met zich mee te trekken. Maar goed, dan pluk ik ze net zo hard weer terug
jullie zeggen allemaal deken wegtrekken maar waar ik hier niet goed van word is juist dat ie zijn helft van de dekens dubbelvouwt en over mij heen gooit omdat ie het warm heeft, nou dan stik ik echt! vooral mn voeten, als die niet bloot liggen word ik helemaal kriebelig! je wilt niet weten hoe onze dekens in de ochtend erbij liggen, echt 1 grote puinhoop. gelukkig is mijn ochtendtik dat ik het bed meteen op MOET maken, anders voel ik me niet yin yang
Ik heb op 'anders' gestemd.. Ik kan namelijk niet meerdere antwoorden kiezen en hij doet het allemaal (gelukkig niet altijd)
Mijn man ademt altijd heeeel erg hard. Ik vind dat zoo irritant haha Echt net alsof er een bizon naast je ligt. Ik knijp altijd zijn neus dicht haha, en dan draait hij zich om.
Dat harde ademen als je slaapt, iehkk daar gaan mn nekharen van overeind staan. Vreselijk, en ik hoor echt alles (heel vervelend is dat) dus kan zelfs van zijn adem wakker worden. Schaaattt, draai je even om? Oordoppen in, kussen op mn kop. Best lastig soms hoor haha
Is toch heel simpel op te lossen door van kant van het bed te ruilen? Om die reden hebben wij ook de kant van het bed waar we slapen..
Hier slapen we beide op een zij. Maakt vaak niet zo uit welke. Maar we kunnen er beide niet tegen als we met de gezichten naar elkaar toe liggen. Dus ik pas me vaak aan hoe hij ligt, maar dan lig ik soms net lekker, gaat hij zich omdraaien. Of hij trekt het dekbed er aan de achterkant uit, als er iets is waar ik niet tegen kan, is dat het wel! En hij is niet te genieten als hij in z'n slaap gestoord wordt. Verder valt het wel mee hoor
Snurken! Of superstil liggen te ademen, dan geef ik hem wel eens een por om te kijken of het allemaal wel goed gaat. Waarna hij vervolgens natuurlijk begint te snurken... Maar ik moet niet te veel zeggen, ik knars namelijk met m'n tanden in m'n slaap, is volgens mij ook erg irritant!
Mij snachts vast pakken.. Willen vastplakken knuffelen midden in de nacht. Zon hekel aan , laat me gewoon met rust Slapen met 2 apparte dekens (heb t altijd koud) dus van deken stelen geen last. Maar ik slaap heel erg slecht , als ik dan net in slaap ben en meneer wil even knuffelen. Dan moet hij maar een knuffelbeer kopen
Hahaha hier moest ik toch wel even hard om lachen, sorry Geloof overigens dat mijn man zich meer aan mij ergert. Ik doe altijd vanalles in mijn slaap, praten, zingen, schreeuwen, noem maar op. Heel gezellig
Ik heb anders gestemd. Mijn man heeft exceem en als hij erg veel last heeft dan ligt hij de hele nacht te krabben. Of te woelen omdat hij niet kan slapen, of anders met teerzalf ingesmeerd naast je (en dat stinkt heel erg). Maar verder is hij lief hoor