grootste irritatie tijdens de nachtrust mbt je partner

Discussie in 'De lounge' gestart door draak86, 14 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

wat vindt je het irritantst?

1. Beweging (draaien, woelen, onrustig)

2. Geluid (snurken, hard ademen, knarsetanden etc.)

3. Temperatuur (hij is altijd warm en dus te zweten of juist kouwelijk)

4. Dekens wegtrekken, kussens verplaatsen ed.

5. Anders

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    OP stip op 1 zijn gesnurk.
    Voorbeeld: deze week sliep ons zoontje onwijs slecht dus moest ik een paar keer eruit snacht's om de speen te geven.
    Ga ik weer terug het bed in denk ik "lekker slapen"
    Draait meneer na mij toe en gaat snurken.
    Meestal por ik net zolang totdat hij zich omdraait,en dan krijg ik de volgende ochtend geklaag dat ik hem de hele nacht heb lopen porren :p

2. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    1.Als ik net lekker op mijn lievelingszij lig en manlief op dat moment ook zich omdraait en ik bedwelmd word door zijn adem (bier/rooklucht)

2.Dat eeuwige tandenknarsen van hem.
    Slaap ik dan heb ik er geen erg in maar kruip ik net mijn bedje in
    na een voeding of toiletbezoek dan lig ik zo een uur wakker.

3,het gevecht met de kussens en dekbedden.
    Lig je lekker in een warm holletje trekken ze het dekbed van je af.

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    hier andersom. Hij is zo weg en hoor of voel je niet de hele nacht. Ik daarentegen draai als een idioot in mn bed, geen idee of ie er last van heeft maar kan me er iets bij voorstellen

4. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ohja in m'n gezicht (of elk ander lichaamsdeel) blazen, zoooo irritant!

Ik droom vaak heel heftig dus hij ergert zich vast evenveel aan mij als ik aan hem. :p

5. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Wat ik trouwens ook super irritant vind: als hij wil seksen en ik niet.
    Dan denk ik echt van rot oooooooop! :D

libidovaneencactushelptooknietechtmee... :)

6. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    ik heb woelen gestemd.
    Mijn man slaapt slecht tegenwoordig dus gaat hij midden in de nacht de tv aanzetten en snoepen. Dan valt hij in slaap en ik lig wakker:x

7. Bosuiltje

Bosuiltje Actief lid

15 jul 2010
    354
    0
    0
    Brabant
    Hoorde laatst mezelf snauwen (slaapdronken, in my defence..) "adem eens niet zo!" ....ummmm... ja, was ook niet helemaal wat ik bedoelde :p

(en ok, ook irritant is als hij de dekens terugjat, heb ik me net lekker ingenesteld... maar ok, ik heb daar ook driekwart van alle dekens voor in gebruik.. misschien niet helemaal eerlijk ;)

8. GaiaGaia

GaiaGaia Bekend lid

4 jul 2011
    650
    0
    0
    Alles en anders :D

Op het moment kan ik gewoon helemaal niets van hem hebben qua slaapgedrag.
    Mijn vriend is een hele diepe en onrustige slaper.
    Dat geblaas in mijn gezicht, koude lucht omdat ie de dekens wegtrekt, snurken, woelen en...dromen plus slaapwandelgedrag!

Mijn vriend speelt het klaar om 's ochtends aangekleed in bed te liggen en dan niet omdat hij zo in bed is gestapt toen hij ging slapen. Hij doet dit dus gewoon in zijn slaap.
    Gaat ook naar het toilet in zijn slaap (gelukkig gaat hij iig nog naar het toilet en doet ie het niet ergens anders :D).
    Begint ook 's nachts hele gesprekken met mij, die voor mij onbegrijpelijk zijn, en kan ineens in paniek raken, roept ie bijvoorbeeld dat er iemand in de kamer loopt (ja, was de eerste keer echt schrikken voor mij),
    Ik moet dan rustig tegen hem praten, als hij bijvoorbeeld tussen de gordijnen staat te loeren (doet ie ook regelmatig) omdat hij buiten weer eens iets ziet wat niemand anders ziet, dan zeg ik: "Lieverd, er is niets buiten, kom maar lekker liggen, niets aan de hand, ga maar lekker slapen. " Dat doet ie dan ook braaf :)
    Luisterde hij overdag ook maar zo goed :D
    Heeft ie ook nog vaak restless legs waardoor hij elke 3 seconden (ja dat tel ik dan) zijn benen beweegt en dat een half uur lang ofzo.
    Door de onrust van hem en het woelen lig ik ook nog eens heel vaak bloot, dus er ligt standaard een extra dekbed naast mijn kant, zodat ik mijn eigen dek heb als hij het (lits jumeaux dekbed!) weer eens voor zich alleen heeft.
    Oh ja, en af en toe en knal voor mijn gezicht midden in de nacht schijn ik ook verdiend te hebben...
    Tja...ik slaap dus niet zo goed 's nachts :(

Het is voor hem ook vervelend omdat hij vaak helemaal moe wakker wordt. Oordoppen voor mij is geen optie, omdat hij onze dochter dus niet hoort aangezien hij zo diep slaapt en de logeerkamer is op zolder wat te ver weg is voor mij om mijn dochter te horen.
    Ik ga nu vaak veel later naar bed dan hij, zodat hij over zijn onrustigste slaap heen is en het nog te doen is :)

Vind het wel heel erg vervelend nu ik zwanger ben....ik raak al zo snel geirriteerd en hij doet het allemaal natuurlijk niet expres.

9. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    snurken toch wel, doet ie gelukkig niet altijd, alleen als ie heel erg moe is of verkouden ofzo maar das echt superirritant!

10. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Snurken of hard ademen!
    Niet dat ik er wakker van wordt, maar slaap je bijna, begint man te snurken. ;)
    Of dat harde ademen, met zo'n raar plofje of piepje op het eind.
    En ik heb er ook een hekel aan als ie met zijn gezicht naar me toe ligt.
    Hij slaapt graag op zijn linkerzij, en ik op mijn rug of rechterzij.
    Daaromus slaapt hij aan de linkerkant van ons bed, zodat ik geen last heb van zijn adem in mijn gezicht. :p
    Ojaa, hij laat ook scheten in zijn slaap, echt té goor gewoon! :x

11. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Kan niet kiezen uit de poll haha

12. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    Hij snurkt af en toe zoooooo hard!
    En hij vind het verschrikkelijk als het raam open staan in de winter of met kou. Ik kan niet met raam dicht, ik moet altijd lekker frisse lucht!
    Hij moet niet zeure, gewoon open dat ding! Anders slaap ik niet haha

13. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Ik heb toch voor ' anders ' gekozen. Heel af en toe snurken als ie op zijn rug ligt maar hij wordt eerder wakker van mij dan ik van hem.. hij slaapt altijd wel als een roosje. Als hij dan een keer (komt bijna nooit voor) slecht slaapt merk ik dat meteen.

Ik ben een nachtspooker. Slecht slapen sinds ik klein was is dat eigenlijk al zo (slaapproblemen). Slaap ik eindelijk dan droom ik levendig en hoef ik niet eens zwanger voor te zijn.. ben benieuwd als ik straks zwanger ben of het nog erger wordt dan.. :p want dat is het nu al!

14. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Haha dat heb ik wel eens in de auto :D

15. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Die van mij heeft epilepsie en krijgt alleen s'nachts aanvallen. Ik schrik dus van iedere beweging en ieder geluidje..:(
    Verder praat hij af en toe in z'n slaap.

16. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ow Pluis, das ook eng! :(
    Dan lig je ook niet ontspannen in bed lijkt me..

17. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Dat klopt maar ik moet het wel loslaten anders zou ik nooit een oog dichtdoen.. Gelukkig gebeurd het maar 2 à 3 keer per jaar maar daardoor is het ook weer extra onvoorspelbaar en schrik ik me altijd een hoedje als het weer eens zover is.

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Pluis akelig hoor.

Hier het eeuwige gesnurk pffffff

19. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.825
    19.149
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Hmmm... Door deze poll zit ik me af te vragen of ik toch niet opnieuw moet stemmen in die andere poll. (Sla jij je partner) ik heb gestemd dat ik hem nooit sla. Maar soms knijp of schop ik hem wel als hij weer eens vreselijk irritante geluiden ligt te maken in zijn slaap.
    Soms snurkt hij, maar hij kan af en toe ook gewoon heel irritant ademhalen. Ik word daar echt enorm agressief van. Meestal dus ik hem gewoon opzij in de hoop dat het dan stopt. Maar soms als ik heen hele slechte bui heb (en hij maar door blijft gaan) dan schop ik hem wel eens. :) ik ben een slecht mens.

20. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    s nachts slaap ik... dus dan heb ik nergens last van ;)

Mijn man snurkt wel eens maar ik heb er niet zo een last van.

Gevecht om dekbed hebben wij niet. Wij hebben allebei ons eigen dekbed.

Deel Deze Pagina