Eventjes van me afschrijven

Discussie in 'De lounge' gestart door This is me, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Niks ergs ofzo maar wil eventjes iets van me afschrijven ;)
    Bij ons in de omgeving hebben we meerdere ziekenhuizen waarvan 2 grote en 1 kleinere.
    Bij de kleinere zh heb ik zelf geen goede ervaringen mee en heb ook heel veel negatieve verhalen gehoord.
    Toen ik zwanger was van mijn zoontje heb ik ook meteen gezegd dat ik daar niet wil bevallen.
    En met mijn 20 weken echo heb ik gelukkig kunnen regelen dat ik bij een andere zh terecht kon.
    (hier wil het cb en verloskundige je het liefts na de kleine zh sturen;))
    Nu heeft mijn zoontje in een stuis gelegen en moest laatst nog een echo gemaakt worden van zijn heupjes.
    Het cb vroeg nog welk zh ik wou,maar kreeg alsnog een verwijs brief na die kleine zh.
    Had zoiets van ,wat kan er fout gaan met een echo, en ik had ook zin in allerlei geregel.
    Dus vorige week zijn we dan maar na dat zh gegaan.
    Toen we klaar waren zei de verpleegster helemaal niks en moest ik zelf vragen hoe nu verder.
    Ik vroeg nog of ze dit zeker wist omdat de verwijzing van het cb afkwam.
    Zij zei dat ik over 3 dagen de ha kon bellen.
    Ik vrij ha bellen,maar nee hoor geen uitslag bekend.
    Ha belde zh nee uitslag was na het cb gestuurd ;)
    Vandaag dus het cb gebeld,ja de uitslag was bekend (gelukkig helemaal goed)
    Krijg ik vervolgens te horen dat dit niet de normale gang van zaken zijn.
    Ja hallo wat moet je dan als je van kastje na de muur wordt gestuurd.
    Kreeg het gevoel alsof ik er nu op aan gekeken werd dat ik hun belde terwijl dit een fout van die zh is :x
    Lucht wel even op zo van je afschrijven haha.

2. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Nou meid, kun jij niks aan doen! Onbeschoft zegt dat ze je niks laten weten en dat je het via via moet horen! Mag ik vragen welke zkh je bedoeld? Woon ook in Brabant en ben best benieuwd, heb vandeweek ook n verhaal gehoord van n vriendin van mij over een van de zkhzen in in de buurt.. ben benieuwd of t t zelfde is!

3. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Ja hoor dat mag je vragen.
    Ik bedoel het maasziekenhuis in boxmeer.

4. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Nou da is echt niet netjes! Mijn vriendin had problemen in het JeroenBosch Ziekenhuis in Den Bosch, ze is moeilijk zwanger geworden ( medische molen ) Nu is ze zwanger en gaat allemaal lekker, had ze n echo vorge week bij een vervanger.. Die vrouw deed me toch lelijk tegen haar! Want ja ze was TE dik en ze wist niet of het wel een mooie echo zou worden want bij DIKKE mensen lukt dat vaak nie!! Naderhand heeft ze hier zitten huilen was zo zielig!!

5. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    He wat vresselijk zeg voor haar.
    Daar kun je dan zo boos om worden :x
    Hopelijk voelt je vriendin zich nu al weer wat beter.

Deel Deze Pagina