Aanrader: bumblies luiers! (had ik het eerder geweten had ik pampers eerder gedag gezegd) Afrader: de dure wipstoel die zelf schommelt. Zo leuk vindt hij het niet!
miskoop: kan zo snel niet iets bedenken, had me goed geinformeerd. ja,misschien de flessenwarmer, die heb ik maar kort gebruikt aanrader: neuspeertje (zo fijn direct verlichting te kunnen geven bij een verstopt neusje) de hele lijn calendula van weleda (super spul, zelfs nu met de tandjes, geen rood kontje of wondjes) een 2e commode in de badkamer zodat ik haar daar kan aankleden en niet over de frisse gang hoef. overslag rompers van de hema, erg handig!
aventflessen waren bij mijn kindjes dus wel goed. Die drinken beter uit brede spenen dan uit smalle, al gaat die kromme fles nu ook goed bij lydia
Aanrader: Stokke trip trap!! M. zit er goed in, en kan makkelijk evenwicht houden! Bij (schoon) ouders een ouderwetse kinderstoel, en daarin zakt hij steeds onderuit! Difrax Flessen! IDEAAL! Avent spenen! Zijn net wat dikker/groter MC Easy Base!!!!! BRILJANT, ik heb een hekel aan gedoe met een gordel, en we gaan regelmatig naar opa/oma/vrienden/familie/wandelen/zwemmen.. Gewoon *klik* en rijden! Rompers van HEMA (eigenlijk alle kleding van de HEMA!) Niet duur en erg leuk! Slaapzakken! Voor die kleine draaikont! Voetenzak voor in de Maxi Cosi (wij hebben een universele prenatal-zak, scheelt gedoe met een jasje!) AFRADERS: Flessen van Avent, die wil M niet! Speentjes van Difrax, worden ook geweigerd!
Aanraders: - Flessensteralisator (veel handiger dan dat gedoe met een pannetje) - Baby bjorn wipper - Avent flessen - Tripp trapp kinderstoel - Luvion babyfoon (heel mooi beeld) - Veel hydrofiel luiers (we gebruiken ze echt voor alles) Afraders: - Sudocreme (nooit gebruikt) - Allerlei verzorgingsproducten (je gebruikt er maar weinig en veroorzaakt vaak een allergische reactie) - Neuspeertje (hier werkt het niet)
Wat ik naast heel veel dingen die al genoemd zijn een echte aanrader vind: Een knuffel met baarmoedergeluid (babiage doodoo) Heb er ook wel eens negatieve recensies over gelezen dus is denk ik net zo persoonlijk als bijv een babyfoon. Hier een onrustig mannetje dat nu heel makkelijk in slaap valt met zijn hond. Hij draait echt zijn koppie er naar toe en je ziet zijn ogen wegdraaien. Er staat dat het tot 9 maanden werkt en dat je m dan op muziek kunt zetten, maar hier dus nog steeds op de ruis. (Het werkt eigenlijk net als het geluid van een stofzuiger.) Hij slaat aan door hard geluid (gehuil, maar ook bijv een deur die dichtklapt) en door beweging. Ik geef er dus een klein tikje op als ik m naast zijn hoofd leg. Advies is om de knuffel meteen na de geboorte te gebruiken, omdat het dan het meeste effect heeft en ze meteen de geborgenheid van de baarmoeder herkennen. Ik heb m pas later aangeschaft omdat hij zo onrustig was en dat werkt hier dus ook prima!
Wij wonen in een flat maar hebben 's nachts altijd de babyfoon aan bij mijn dochter, wij slapen op zolder en zij op de benedenverdieping (we wonen op de 3e met zolder ). En straks voor haar broer hebben we nog een babyfoon gekocht.
Prima ding van Ikea en door die onhandige poten kan hij echt niet zomaar omvallen. maar idd die poten
ja daarom, als je meerdere verdiepingen hebt, is het sowieso een aanrader....maar ik woon gelijkvloers
do 05 jan 2012, 07:39 | lees voor Veiligheidsriem Ikea-kinderstoel niet veilig RIJSWIJK - Ikea adviseert bezitters van een Antilop kinderstoel het bijbehorende veiligheidsriempje te komen omruilen. Het riempje kan openspringen wat tot valpartijen kan leiden, aldus het warenhuis donderdag in een advertentie in dagbladen. De Antilop kinderstoel Foto: Ikea Ikea zegt een aantal meldingen van klanten te hebben gehad waarbij een kind was gevallen en licht letsel heeft opgelopen. Het gaat om stoelen van leverancier 17389 met productiedatum 0607-0911. Die informatie staat op de onderkant van de zitting. Weekendabonnement?
hahahaha, ja sorry... zal het even weghalen. te veel geplakt. oh, ook raar, mag het niet meer wijzigen....
Nog een aanrader! De Hoppop Original luiertas! Voor zij die hem niet kennen: Klik hier voor een filmpje!