Nope en erg stevig, ruim en leuke motieven Ik heb in deze tas standaard: * 6 luiers * 1 gewoon pak billendoekjes * 2 rompers, 2 broekjes, 2 truitjes * 2 hydrofielluiers * 2 slabbers * fles * voedingcontainertje * klein potje sudocrem * klein tubetje zalf * 2 kleine flesjes zwitsal (shampoo en douchegel) * fotocamera + setje batterijen En dan past mijn portomonnee er ook nog makkelijk in. Nou is mijn kereltje natuurlijk nog maar 6 week oud, dus zijn kleertjes zijn ook nog klein! Maar ik ben echt super blij met de tas! Aan de binnenkant zitten ook allemaal vakjes enzo. Heb nu de plastic kap er nog niet in. Straks als Duuk kan zitten, doe ik die er weer in.
ja lijkt me heel handig, zeker als ik al een peuter heb...heb nooti een echte luiertas gebruikt namelijk, maar met 2 kindjes moet je wel veel meenemen, dus lijtk me ideaal....maar het design wat ik wil zi eik niet bij babypark op de site helaas...nog ff verder kijken
Ik heb nu 2 kids, de oudste is met zindelijkheid bezig en de jongste heeft wel eens diarree en daarvoor dus verstopping en zit dan helemaal onder. Ik heb een plastic tasje (doorzichtig, dat eventueel dieven kunnen zien dat er kleertjes in zitten). Met voor ieder setje kleren in de auto. we gaan bijna altijd met de auto... altijd handig! neem dan alleen mijn tas met luier en pamper mee. dan kan ik het uit de auto pakken indien nodig. als ik echt naar dierentuin of zo ga, dan doe ik de tas in de luiertas. Maar dan hoef je niet elke keer mee te slepen bij bezoek enz gr brenda
brenda, dat is idd handig, ik ben nooit met de auto...ik heb niet eens een rijbewijs...dus doe alls lopend of openbaar vervoer..en idd als papa er bij is, dan wel met de auto
de echte aaneaders zijn tripp trapp kinderstoel ik heb er 2 staan oww wat zijn die geweldig en erg makelijk schoon te houden en je kan er jaren mee doen en zwaar zijn ze totaal niet hydrofiel luiers je ken beter 30 stuks hebben want je gebruikt ze overal voor me oudste is nu 2 1/2 jaar en gebruik ze nog babyproducten van de kruidvat die zijn egt super goed ronde box helemaal ideaal difrax flessen flessensteralisator voor in de stopcontackt ideaal makelijke kleertjes speentjes van difrax de combi luiers van de lidl doekjes van de lidl nadelen pampers stinken zo erg en ze lekken heel snel door k.tdingen maxi cosi en nog paar dngen kom er zo niet op ow jah chicco buggy wat een kutdingen zeg nooit kopen
Ik weet niet welke je wilt, maar ik wilde die met de blauwe soort van bloemetjes.. hij stond niet op de site van babypark, maar ze hadden hem wel. Maar ja...dan moet je wel naar de winkel toe...
@mamabibi wat een onwijs handig ding! Wij gaan er 1 halen voor de zomervakantie! Dan kan de kleine man ook goed zitten als het goed is (moet eerst even geboren worden) En hier is de tas goedkoper: Hoepie, de webshop voor uw poepie. @mama van Jalina wat is er zo erg aan een maxi cosey??
Jaaaa ik ook!!?? Ik hou van de maxi cosi! Helemaal met mijn quinny zapp! Nog zo'n aanrader! Duuk houdt trouwens ook van zijn maxi cosi @sjudith: ja hij is echt superhandig! Hoevaak we met mijn stiefzoontje wel niet even ergens wat wilde eten en er geen kinderstoel was of alleen een kinderstoel met de etensresten van de vorige 10 kids er nog aan... Nu heb je gewoon altijd je eigen zitje! Leuk ook dat ik mensen echt een bruikbare tip heb kunnen geven :-D
Klopt dat is deze..... Hoppop - baby products, accessories and toys Hoppop heeft trouwens nog veel meer geweldige producten! De borden en bestek e.d. zijn ook geweldig!!! Site is zeker een kijkje waard!!!
Aanraders; Tummy tub en badstanddaard NannyCare, hij gaat bij ons toch nog zeer regelmatig af in de nacht! Puckababy voor de baby's die druk maaien Chicco sterrenprojector Slaapzakken Hydrofielluiers veeeeel Lodger Bunker Babboe big Hema rompers met korte mouw, zulke lekkere rompers Afraders; Lodger shelter (gekregen, maar kind verdwijnt erin, en in de MaxiCosi onveilig met de riempjes) te grbruiken tot 8 kg... Die van mij is al 7! Pakjes met voeten en/of knoopjes op de rug kind zijn voeten waren te groot, benen te lang en hij sliep niet door die drukkers op zijn rug. Romers van prenatal, te lang en te strak en mijn kind is echt geen propje Romers met lange mouwen, lastig met truitjes erover, zeker als ze nog klein zijn. Verder geloof ik niet zo heel veel miskopen gedaan tot nu toe! Heb goed naar vrienden geluisterd!
aanraders - draagdoek (kon ik het huishouden doen) - tummytub (tussen de emmers bij de kringloop), mijn zoontje kon er heerlijk in hangen - magnetron sterilisator (what was I thinking met de pannen water!!) - broekjes van de H&M met een soort brede zwangerschapsband (voor baby's dan) - goede camera afraders - minimonkey - de helft van de sokjes - navelbandjes - hangmat voor in de box
Nu 3,5 week mama te zijn, mag ik hier ook mijn aan- en afraders plaatsen. Aanraders: - Wasmachine dat family proof is!!! Niet te geloven hoeveel was zo'n kleintje produceert - Uiteraard hydrofielluiers!!! Ik had er al 24 gekocht, maar van de week 12 extra gehaald. - Flesjes van Dr. Brown. De kleine is nogal een gulzigerd en deze flesjes hielpen mij om ipv 3 minuten over een fles, 15 minuten over een fles te doen!!! - Heel gek, Stokke fleecedeken. Ik heb een prematuurtje die veel behoefte heeft aan geborgenheid. Inbakeren was geen succes (meneer was woest), de fleecedeken beperkt hem in de maaibewegingen (die hem uit zijn slaap hielden) die hij met zijn handen en voeten maakt echter biedt hem meer ruimte om te bewegen dan een inbakerdoek. Jammer dat de deken van polyester is en ik het alleen kan gebruiken als ik erbij ben. 's Nachts gaat hij in de wieg gewoon onder de deken en laken en dan is hij toch minder gemakkelijk in slaap te krijgen. - Voedingskussen! Tijdens zwangerschap gebruikte ik het al veel om te kunnen slapen, maar nu ideaal bij het geven van borstvoeding. - Wikkeldoeken! Altijd fijn om zo'n kleintje in zachte doeken warm te houden (mijn favorieten die van Peaple en Koeka) - Rompertjes van ISI. Mijn ventje is lang en slank en deze rompertjes passen hem erg goed. Kwaliteit is ook super! -Prematuur pampers van Pamper (alleen te koop bij de Prenatal). Gebruikte eerst die van het Kruidvat, maar vind deze fijner; voelt zachter aan voor zijn huid naar mijn idee. - Electrische kruik. Had eerst zo'n waterding, maar werd gek van telkens water koken en dat ik beide handen nodig had om hem klaar te maken. Met zo electrisch ding kan ik met de baby op 1 arm met mijn andere hand de stekker in stopcontact plaatsen en in het bedje leggen. - Flessenwarmer van de Kijkshop, stukken goedkoper dan die van Prenatal, etc. -Badstoffen sokjes van de Prenatal. Zijn de enige die om de ieniminipootjes blijven zitten. - Purelan. Erg fijn als de tepels gevoelig zijn door het geven van borstvoeding en ideaal om droge lipjes van de kleine in te smeren. - Babyproducten van Zarqa. Erg fijn, neutraler qua geur en ingredienten dan andere merken. - Fysiologisch zout. De kleine is nu snotverkouden en zo'n neuspompje werkt niet zo goed hier. Voor het slapen in elke neusgat een 'shotje' en de kleine kan weer ademen door de neus. Afraders: - Pacco inbakerdoek. Hier was de kleine woest bij gebruik. Ik zou je adviseren deze eerst te lenen ipv (zoals ik) meteen een aan te schaffen. - Flexibath. De volgende keer koop ik gewoon een badje voor 7 euro bij de Ikea. Goedkoper en voor de time being staat het maar even in de weg. - grote potten babyproducten sudocreme, etc. Door dit topic was ik er al voor gewaarschuwd en had miniverpakkingen gekocht. En idd ik sta er verbaasd over hoe weinig je van alles gebruikt. Bovendien je ontvangt nog veel via de gratis dozen en/of kraamhulp - Balneum badolie. Voor mijzelf ben ik er tevreden over, maar voor de kleine vind ik Zarqa prettiger (en hij wordt er minder glibberig van). - Navelbandjes - Sab Simplex. Hier ging de kleine meteen op slot bij gebruik. Scheelde weer poepluiers, maar leek mij tich niet zo prettig voor hem. Meteen mee gestopt en was zo blij met de eerste poepluiers daarna!
Hmmm ik heb veel dingen al voorbij zien komen maar nog niet de familyfix van MC. Wat ideaal is zo'n base voor in de auto. Zelfs met je handen vol zet je je kindje in een seconde in de auto. Gelijk vast, geeft piepje of het goed is, geen gefrut met gordels!! Je moet er wel wat voor over hebben maar gaat wel 4 jaar mee. En ik ben ook blij met mijn Nuna Leaf, heerlijk rustig schommelen Oh nog iets, Wrapper van Lodger ipv een deken in de kinderwagen, geen gedoe, gewoon dichtvouwen en gaan. Haha nu weet ik meer, omslagdoek van Snoozebaby, heerlijk zacht. gebruik hem al sinds de geboorte iedere dag! OOk in de MC te gebruiken ipv voetenzak!!
Ik was even in de war door je banner Maar hij is er dus al? Stokke newborn babystoel voor de tripp trapp vind ik trouwens echt een aanrader. En blouses voor een stevig kindje een afrader. Snijdt in de vetrollies! :d:
En ipv de Hoppop heb je ook nog deze: Munchkin Booster seat met opbergruimte - De Babykraam Ik heb er nog geen, maar wil hem bij de tweede wel graag. Die op hoepie.nl is trouwens toch een andere tas (een gewone tas ipv ook een zitje)? Die heet tenminste 'tag bag' en die andere (die met zitje) is de 'original'.
Goeie. Hij is er inderdaad al, bijna 6 weken te vroeg, maardoet het erg goed! Ga zo dadelijk mijn banner veranderen.