Dan zou ik eens beginnen met een vaatwasser, die verandert je leven (al kon je vroeger makkelijk zonder, blablabla)
Ik heb 3 dingen waar ik echt super tevreden over ben en die me goed 'helpen'. Pacco inbakerdoek, Tiny love wipstoel en de Mc Familyfix voor in de auto. Ideaal!
Aanraders: easybase voor maxi cosi aanschuifbedje van Troll als je borstvoeding wilt geven, in hoogte verstelbaar, met wieltjes voor als ze zelf even rustig wilt liggen en als je zelf weer gaat slapen kun je het rekje er weer voor doen zodat je dekens niet in het wiegje komen. Super ding! babybjorn wipstoel natusan zoogcompressen, wat een verschil met dat andere schuurpapier! beco butterfly draagzak veel hydorfielluiers en spuugdoekjes (vooral de grote formaten voor als ze weer een mondje 'terug' geven stoomsterilisator voor magnetron difrax flessen pampers twee verschoningskussen (1 boven en 1 beneden) spullen kopen in de aanbieding ; )
Wij hebben zo'n stoel aangeschaft en ideaal hoor. Wij hadden een baby die we de hele dag bij ons droegen, veel huilde en wij met ons handen in het haar liepen. Als je dan héél even je handen vrij kan hebben door het zich te laten vermaken in zo'n stoel en dat ook nog eens werkte, tja dan ben je wel heel erg blij met zo'n uitvinding. Dat het voor jou geen uitkomst biedt, wil niet zeggen dat een ander dan maar gelijk lui is. Tuurlijk, je hebt er stellen bij, maar niet iedereen over 1 kam scheren.
je kan ook gewoon je leven aanpassen op zonder vaatwasser leven hoor zoals glas 2x gebruiken ipv elke x nieuwe te pakken ik was hooguit 2x per dag en dat is als ze óf slapen óf allebei lief aan het spelen zijn. Zo veel werk meer is het niet hoor. Vaatwasser moet je inruimen en daarna weer uitruimen en als je pech heb moet je het ook nog afdrogen. Hele vieze dingen spoel je meestal ook voor. Bijna net zoveel werk lijkt mij....
Uhm, nou, ik maakte maar een grapje hoor, maar als je hier serieus op in wilt gaan, oké dan: het niet hebben van een vaatwasser lijkt voor sommige mensen wel een soort principieel standpunt (financiële redenen uitgezonderd natuurlijk), ik heb ze ook in mijn omgeving en ik vind dat altijd zo apart. Je zit toch ook je was niet met een wasbordje boven een teiltje te doen? Nu is er al jaren een apparaat dat heel veel werk en water scheelt (tenzij je in een teiltje afwast, maar dat vind ik persoonlijk niet hygiënisch), en het is veel hygiënischer dankzij de sterkere verhitting, maar veel mensen vinden het een soort van 'zondig' of zo om er 1 te hebben. Ik begrijp dat echt niet zo goed. Maar goed, moet iedereen natuurlijk zelf weten, ik verbaas me er gewoon altijd over. Maar ik vind het dus wel heel veel werk schelen, en vooral rommel op je aanrecht, omdat alle vuile vaat lekker rechtstreeks de automaat in verdwijnt. 1 keer per dag druk ik een knopje in, hij doet z'n ding, en een uurtje later is alles blinkend schoon en kan zo de kast weer in! Fantastisch. Ik hou zielsveel van mijn lieve vaatwassertje
ik ook, vind ook schoner worden.... het is ook echt heet, 70 graden.... en ik vind het ook fijn, aanrecht schoon.... en wij gebruiken glas ook wel 2x hoor of vaker ik pak echt geen nieuw glas.... als ik weer glaasje neem hoor
hehehe, beetje wel ja. Maar absoluut 1 van mijn aanraders: een vaatwasser! En een wasdroger En on topic: met stip op 1: de Family fix, wat een heerlijk ding!
Oh mensen ik wil echt ontzettend graag een vaatwasser hoor! Maar heb maar weinig plek. Heb 2 jaar terug moeten kiezen tussen een droger of een vaatwasser. Droger ging toen voor omdat ik gelijkvloers woon en alle kamers bezet zijn, zou het dan dus overal en nergens op moeten hangen en dat is gewoon niet handig/netjes, vooral niet in een al vochtig huis. Wie weet kan er nog ruimte gecreëerd worden
Ik geloof dat het meeste al genoemd is. De grootste miskoop waren hier - de slabbetjes met touwtjes. Telkens een plukje haar er tussen. - luxe badje met standaard. Zo vaak is hij niet gebruikt en een goedkoper simpeler badje had voldaan. - te korte sokjes, schopte ze uit - teveel aan sudocreme. Nu met de kleine potjes uit de babydozen kan ik weer 3 jaar vooruit. aanrader: - Isofix (zo heette hij in 2009), nu dus een familyfix - De Quinny Buzz 3 met terreinbandjes, heb hem al sinds 2009 en veel in gebruik. Nog nooit ellende mee gehad. - arnicazalf vallen en stoten creme voor net na de bevalling. Ik was bont en blauw en heel erg opgezwollen, down under. Met elke dag goed smeren was de zwelling binnen no time weg. - voldoende celstofmatjes. lekker om met je blote billen op te zitten zo net na de bevalling. - je vriezer vullen met maaltijden die je op warmt zodra je bent bevallen (extra koken). Hoef je of manlief niet perse te koken zo net na de bevalling.
Nog vergeten, maar echt een geweldig ding: de Tiny love symphonie. Mijn dochter wordt er helemaal blij van.
Ja ik! Wij hebben na de geboorte van onze dochter zo'n minivaatwasser gekocht met 1 'verdieping' zeg maar. Kostte maar iets van 100 euro (B-merk, maar hij doet het al 2 jaar zonder problemen) en hij staat bij ons boven op de wasmachine, gaat prima....alleen niet tegelijkertijd aanzetten natuurlijk. En er past echt (veel) meer in dan je denkt . Het leek mij ook overbodig maar ik ben er nu toch wel heeeeel erg blij mee.
Wat ik echt super in gebruik vind...een Otrivin neuszuiger!!! Dit werkt echt super als ze snot verkouden zijn in tegenstelling tot een neuspeertje.
Ja het is echt een uitvinding . Een grote afwasmachine zouden wij nooit kwijt kunnen, maar zo'n kleintje dus wel. Ook al staat ie op de wasmachine in de slaapkamer ik zou hem toch niet willen missen. Wij hebben deze Exquisit GSP 7 BSOE Wit · Tafelmodel vaatwasser, B/B/C | redcoon.nl
haha wat ee schattig ding ...maar dus jij brengt je afwas naar je slaapkamer? maar heel handig, ik ga dat is overleggen met man
Lijkt me verstandiger om pilletjes in huis te halen. Ik was ook bont en blauw, maar ook gehecht. Mooi niet dat ik daar iets opgesmeerd wilde hebben! Pilletjes werkt hetzelfde als de gel, maar dan 'van binnen uit'. Tip van celstofmatjes en vriezer weer typisch voorbeeld van persoonlijke voorkeur. Nooit met billen bloot gezeten (au!), en vent elke avond op tijd thuis.
Arnica druppels worden meestal geadviseerd. Wij (kraamzorg) mogen geen zalf gebruiken. Celstofmatjes waren hier ook niet aan te slepen ivm ontstoken knip. Heb wekenlang in mn blote kont geslapen Eindelijk na 10 weken was ie genezen. Sokjes van de Kruidvat vond ik hier ook super. Magnetronsterrilisator had ik eerder aan moeten schaffen. Werd gek van alles uitkoken elke dag met kolfspullen. Easybase moesten we noodgedwongen omdat onze gordels tekort waren, maar een goed uitvinding dat ding!