grootste miskoop en grootste aanrader?

Discussion in 'De babyuitzet' started by mamavanshawn, Jan 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Baileyy

Baileyy VIP lid

Feb 12, 2012
    5,629
    1,443
    113
    @MamiReg even een vraagje over dat grote aankleedkussen van Milagrow. Passen de normale hoezen er dan nog wel omheen?

Welke magnetronsterilisators raden jullie dan aan?
    Want je hebt ze ook met flessenwarmer in 1?

2. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

ik heb de simpelste van prenatal eigenmerk sterilisator gekocht en in het begin veel gebruikt maar nu staat hij de kast omdat we geen flesjes meer hebben.

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Er is geen magnetron sterilisator en flessenwarmer in 1, wel een elektrische eventueel. Moet je even bedenken of je een sterilisator wilt want je hoeft niet meer te steriliseren, heet afwassen is tegenwoordig voldoende en bij 1e gebruik uitkoken. Een flessenwarmer vind ik zelf niet handig, het duurt super lang, wel een minuut of 5 voor je fles op temperatuur is. Ik warm zelf water op in de magnetron, of ik gebruik de waterkoker; 1/3 kokend water 2/3 koud water. Ik heb de magnetronsterelisator van de hema die hebben we 1,5 jaar terug gekocht toen mn dochter baby was, toen "moest" je nog wel dagelijks steriliseren.

4. Baileyy

Baileyy VIP lid

Feb 12, 2012
    5,629
    1,443
    113
    Oke dan is het een gewone sterilisator en flessenwarmer in 1.

Las net elders hier op het forum dat je een flessenwarmer juist bij afgekolfde melk moet gebruiken?

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Kan gebruiken. Afhankelijk van hoevaak je moedermelk uit fles geeft. Is het maar heel soms, kan het ook in een schaaltje heet water. Is het regelmatig, dan is een fleswarmer wel handig ja.

6. jamaila

jamaila Bekend lid

Jun 27, 2011
    527
    0
    0
    friesland
    miskoop

luieremmer. gelijk in de container met die luiers, veel frisser.
    lodger shelter, veel te zwaar om kindje in te dragen.
    babybjorn. veel te onhandig en zwaar om kindje in te dragen
    flessenwarmer, nooit gebruikt, want magnetron gaat veeeel sneller

aanraders;
    lodger bunker, wat een fijne voetenzak mijn kinderen wonen er het liefst in. heb het echt jaren gebruikt en gebruik hem nu weer voor de jongste.
    bugaboo donkey, oke misschien wat voorbarig want ik heb hem nog maar 2 dagen, maar gezien ik nog 3 andere duo wagens gebruikt heb en nog 2 hier heb staan, kan ik wel zeggen, wat is de bugaboo een fijne wagen!!!
    zoom abc design duo wagen, wat een mogelijkheden, en wat kan je die ongelovelijk lang gebruiken!!! kinderen kunnen er tot heel lang in dankzij de ruime stoelen.
    purflo matras, wat een hygienisch matras, er bestaat volgens mij geen hygienischer matras, bovendien zo veilig tegen wiegendood. en zo makkelijk mee te nemen en klein op te bergen. wat een topproduct.

7. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

Feb 11, 2012
    1,947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Hoi Mamireg,

ik heb een vraagje over die co sleeper, heb jij daar ook het verbindingsstuk bij gekocht? Is dit handig om de cosleeper aan je bed vast te maken?
    En waar heb je dee cosleeper gekocht? Kan hem alleen op internet vinden, niet in de winkels.
    Groetjes Flash

8. Seit

Seit Fanatiek lid

Feb 12, 2011
    1,996
    0
    0
    Geldrop
    Wij gebruiken de magnetron sterilisator van de Hema. Die van de Prenatal hebben we ook, maar staat ongebruikt in de kast :)

9. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

May 1, 2008
    1,522
    0
    0
    Miskoop:
    -Beaba Bib Expresso: magnetron is sneller en scheelt een hoop extra handelingen. Kortom, is alweer de deur uit.
    -Tommee Tipee luieremmer: ben er weer ingetrapt :D, maar wat zijn die navulcasettes snel op en DUUR :$ ! Beter een een ander type (Diaper Champ) kiezen waar je gewone vuilnizakken in kan begruiken

10. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    GULLIVER Babybedje - IKEA en dan het matrasje op de hogere stand. Hier staat hij klem tussen bed en muur en ik heb een strook foam vd markt tussen de spleet van de 2 matrassen op te vullen.

11. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

Apr 25, 2011
    6,028
    2,894
    113
    't Gezellige Brabant
    Tja, niet echt spannend, maar dit vind ik de grootste aanrader en de grootste miskoop;

Aanraders:
    Veel hydrofieldoeken. Je kan ze voor van alles gebruiken.
    Een wikkeldoek. Ons dochtertje vind het heerlijk om in haar doek gewikkeld te worden.

Miskoop:
    Lodger Shelter. Wat een onding, onze kleine krijstte de boel bij elkaar. Nu een buikdragertje van Chicco en dat gaat perfect.

12. Purk

Purk Niet meer actief

Wordt nu nog gebruikt:

Lodger wrapper (gebruiken we nu ng als slaapdekentje in de auto)
    Baby bjorn buikdrager(veel gebruikt, maar ons zoontje is licht, dus we konden hem ook echt lang gebruiken)
    Baby lijn van rituals (shampoo en douche ineen en bodylotion, meer heb je ook niet nodig)

Nooit meer kopen:

Doos om billendoekjes te bewaren (onhandig om die dingen er uit te krijgen)
    Borstkolf (beter eerst huren)
    Bekleding tripp trapp (wordt alleen maar heel ergbvies steeds)

13. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

Feb 11, 2012
    1,947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Dat is een goede tip! Ga zeker bij Ikea kijken en op de markt :)

14. sjak

sjak Niet meer actief

Aanrader:

Het activitykleed van fisherprice, de jungle! Geweldig, mijn docher is negen weken en heeft de grootste lol op/in haar jungle. Leuke geluidjes, lichtjes en de spiegel is wel het mooist vindt ze.

En wat een goede tip van dat ikea bedje! Als ik die eerder had geweten, had ik geen wiegje gekocht, maar dat bedje!

15. soefdeboef

soefdeboef Fanatiek lid

Aug 5, 2011
    2,049
    0
    0
    Nog een nieuwe aanrader toe te voegen; een flexibele emmer van de kruitvat!
    Doet dienst als wasmand, voorwasjes emmer, badje en als reistas voor als we langer weg gaan.
    Dan gaan de hydrofielen, wrappers en alle andere bad benodigdheden erin en alles wat verder mee moet; toilettasje, draagzak, etc. etc.

16. Baileyy

Baileyy VIP lid

Feb 12, 2012
    5,629
    1,443
    113
    @Suusjeuh bedankt voor de uitleg!! Wordt steeds wijzer zo :)

17. miis

miis VIP lid

May 8, 2012
    5,229
    1
    0
    Ik gebruik ook schaaltje heet water gaat echt snel!

18. MamiReg

MamiReg Actief lid

May 25, 2011
    274
    0
    16
    NULL
    NULL
    Daar passen alleen de Milarow hoezen omheen. Het bedrijf bestaat officieel niet meer, maar via Google kan je dr emailadres zo vinden. Omdat ze niet meer actief bezig is met dat bedrijf, verkoopt ze haar restanten met mooie kortingen. Eerlijk waar, een vd beste aankopen die ik gedaan heb. Ik heb er 4 hoezen bijgekocht.

19. MamiReg

MamiReg Actief lid

May 25, 2011
    274
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb hem online gekocht. In duitsland zag ik hem overigens wel gewoon in een winkel.
    Ik heb geen verbindingsstuk gekocht, maar heb een (Ikea) boxspring. Sluit perfect aan!

20. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

Jan 4, 2012
    4,815
    2,674
    113
    Up!

Mijn grootste aanraders tot nu toe;
    - Dooky, met stip op 1. Ik snap niet waarom mensen nog parasolletjes kopen.
    - FamilyFix voor in de auto
    - Strech rompers van de Hema
    - Tiny Love Princess boxmobiel
    - Afdruiprek Boon Grass. Handig en hip op het aanrecht.
    -Manduca draagzak
    - Grote boodschappenmand voor onder de Mutsy 4 Rider kinderwagen
    - Lodger Wrapper Motion wikkeldoek
    - Difrax S-fles
    - Luvion Platinum 2 babyfoon met camera
    - New Born bakje voor aan de Tripp Trapp. Wel erg duur, maar dochterlief zit gezellig bij ons aan tafel.

Afraders:
    Tot nu toe niks. Ik heb van tevoren dit hele topic gelezen dus had veel dingen (navelbandjes enzo) al van de uitzetlijst gehaald. Ik heb ook geen magnetronsterilisator en flessenwarmer gekocht en tot nu toe nog niet gemist.

Ik wil de komende weken nog een babygym van Fisher Price, een Lodger Bunker en een slaaptentje van Nomad aanschaffen, hopenlijk kan ik daarna ook bij de aanraders toevoegen.

Share This Page