Hier worden de kruiken al 5 jaar iedere winter gebruikt, omdat ik zelf een koukleum ben, dus dat was voor mij echt geen miskoop, maar dat is voor iedereen anders natuurlijk. Mijn miskoop was toch wel de Quinny Buzz, vanwege de kleine bak en de 'oh zo handige 1-hand-bediening-met-uitklappen' Dan lag het onderstel in de kofferbak, tikte ik dat ding per ongeluk aan, en dan klapte het frame zit uit... Zo irritant! En de Quinny Zapp, die ik kocht als makkelijk boodschappenkarretje die lekker klein op te vouwen was, dat laatste is zeker waar, maar zodra ik er een tasje aan hing kiepte dat ding om. Hij staat hier op zolder en gaat eerdaags waarschijnlijk naar de container
Hydrofiel washandje miskoop of aanrader?? Heb reacties gelezen op het forum dat je ze eigenlijk niet gebruikt??
Van de kraamzorg moet ik zes hydrofielwashandjes in huis hebben, heb deze ook. Lijkt me lekker om de baby mee af te 'poedelen' als het niet in bad gaat. Veel zachter als mijn eigen washandjes
Goeie dat heb ik nog nergenst gelezen, las wel dat mensen ze hebben maar nooit gebruiken. thnx voor reactie.
Ik werk in de kraamzorg en we vinden ze erg fijn om te gebruiken die hydrofiele washandjes. Ten eerste je baby heeft nog veel plooitjes, zo'n hydrofiele washand komt daar beter bij omdat die dunner is dan een gewone washand. Ook als je zelf bijv. last van stuwing hebt of last van je onderkantje gebruiken we ze als je koelt met ijscompressen omdat je die nooit bloot op de huid mag gebruiken i.v.m. brandblaren van de kou. Die zijn lekker dun dus daar komt de kou beter doorheen dan met een gewone washand.
Ja, ik ben ook erg blij met hydrofielwashandjes. Was mijn zoontje er mee als hij niet in bad gaat en als ik hem in bad doe was ik hem daar eerst ook mee. En een aanrader is een draagdoek! Heerlijk als mijn zoontje niet wil gaan slapen en huilerig is.
Ik gebruik ook heel veel hydrofiele washandjes. Inderdaad om te wassen als hij niet in bad gaat. Vaak droog ik hem dan ook af met een washandje, is niet zo groot als een hydrofieledoek. En als hij niet in bad gaat was ik alleen zijn hoofdje, plooitje in nek, oren, oksels en billen.
Nee ik heb ze vrijwel nooit gebruikt, maar toch zou ik er een paar kopen en bevalt het je dam haal je gewoon wat erbij
Het is dus geen miskoop als het zo hoor thnx voor jullie reacties. Tis zo lastig wat wel wat niet hihi
Plooien kun je ook strak trekken is mijn ervaring. Ik vind ze wel fijn, maar meer om 's ochtends zijn toet te poetsen of zijn billen, benen, rug en voetjes te wassen met een flinke dosis poep
Echt geen miskoop! Heb er juist veel bij gehaald. Gezicht wassen wanneer ze niet in bad gaat. (moest met haar acne vaker per dag vanwege infectie) kontje wassen bij poep en dan bedoel ik borstvoedingpoep. Ideaal. Kookwas erover. Plooien van de huid kun je beter bij met hydrofiel. En als ik in de badkamer ben: hydrofiel poetst heel goed! Heb er net zo veel als hydrofiel doeken!
Minerva, is ook ideaal. Als ik wat hoor kan ik kijken wat ze aan het doen is en dan hoef ik minder te lopen. SD kaart erin en je kunt gekke dingen opnemen
Inderdaad. Ik zie wanneer hij wakker word, hoe lang hij zichzelf in zijn bedje vermaakt voordat hij om een flesje vraagt en ik kan goed zien hoe zijn voorkeurshouding zich ontwikkelt.
Lol! Wij krijgen van mijn ouders de Luvion Grand Elite en daar kan ook een sd-kaart in en die wilde ik om precies dezelfde reden gaan gebruiken!
Mijn neefje zat te spelen met zijn knuffels....was hilarisch om te zien. Ze wilden niet gaan slapen. Dat bleek duidelijk uit zijn gebaren hahaha hadden we maar op opnemen gedrukt