@lisette... misschien niet helemaal de bedoeling hier in dit topic. Maar om er nou een heel apart topic voor te openen Die lodger hebben wij dus ook, van de week voor het eerst gebruikt. Maar ik doe denk ik wat fout. Ze ligt er zo raar in met d'r hoofd. Niet echt in lijn met d'r lichaam (als je begrijpt wat ik bedoel)
Rosao, nog bedankt voor je aerosleep reactie. Ik heb hem er toch ook maar op gelegd na dat gelezen te hebben en sindsdien slaapt onze dochter door tot 6-7 uur ipv 4-5 uur! Kan ook toeval zijn, natuurlijk, maar toch Geen problemen meer gehad met kruidvat luiers, overigens.
Hoi dames, Super bedankt voor jullie antwoorden... daar kunnen wij "groentjes" echt wat mee. Heb alle do's en don'ts in een excel sheetje gezet voor het moment waarop we dingen in moeten slaan. Super handig! Groetjes, Ilse
Ze vallen makkelijk van de kolf af, en lekken snel. Bij het nazoeken op internet vond ik bij meerdere mensen deze klachten.
veel kleine dingetjes, maar denk dat dat ook per persoon verschilt de ene vind dit handig en de andere dat. van de grote dingen zijn onze grootste miskopen: -de veel en veel te dure hemel die er na 4 maanden afmoest omdat Dano hem zijn bed in trok. -badje met standaard, Dano paste er al na 2,5 maand niet meer normaal liggen in, zijn hoofd bonkte dan tegen de rand. vanaf toen gewoon in het grote bad gedaan. Aanrader: luieremmer van diaper champ! wij hebben de medium, maar achteraf had ik beter de large kunnen kopen.
Ja, de hemel is hier ook een enorme miskoop. Staat alleen op de foto van de kamer, later niet eens gebruikt!
Dat vind ik ook. Ook als je de deksel erop draait, lekken ze snel. Of je moet 'm er zo goed op draaien, dat je 'm met geen mogelijkheid meer open krijgt . Bovendien kan Eva niet met de Avent spenen drinken heb ik nu een Medela kolf, dus eigenlijk alles van Avent voor niks gekocht . Ik wil de bakjes wel gaan gebruiken om het eten voor Eva straks in te vriezen. Wat betreft het badje, wij hebben alleen de eerste weken de badstandaard gebruikt, daarna het badje in het grote bad gezet (niet geschikt voor mensen met rugklachten ). Eva bonkt ook met haar hoofd tegen het badje, maar vindt dat juist leuk. Ik vind het ook een stuk makkelijker dan het grote bad, daar moet zoveel water in, eigenlijk best zonde. En zodra ze zelf kan zitten, kan ze lekker in het kleine badje zitten.
Heb net even gekeken naar de Wallaboo Essentials, maar hoe handig is dat zeg! Heb het meteen besteld. Supertip!
Hier even een miskoop: Lillypadz borstcompressen... Onder de siliconen compressen ga je vreselijk zweten. Het begint dan te jeuken, en na een tijdje komen ze ook los door het zweten...
Wat een leuk topic is dit! Ik weet nu 1 ding zeker: ik ga veel hydrofiele luiers kopen! Morgen gaan we shoppen voor een babykamer, en ik heb alle adviezen goed gelezen dus dat gaat helemaal goed komen!
Als je zo'n groter hard plastic flesje van Avent op die kolf draait blijft ie beter zitten en die kolf is ook fijner om vast te houden... En je kan tenminste zien hoeveel erin zit! We hebben de badstandaard (en het badje) ook bijna niet gebruikt, Lena gaat lekker in de douche en heel soms in de wasbak. Wipstoeltje is ook geweldig. Zet haar erin, geef zo nu en dan een trap er tegen en ze is helemaal blij
Even een aantal vraagjes van een mama-in-spe die graag voorbereid is: *Een molton hoeslaken? Wat is de functie daarvan? *Een molton bedzeiltje? Die mag je toch maar pas vanaf 9 maanden gebruiken i.v.m verstikkingsgevaar? *Een kruik? Volstaat zo'n rubberen kruikzak ook? Je haalt de kruik er toch uit als de baby in bed gaat? *Een tweedelige waskom? Wat is de functie dat die kom uit twee delen bestaat?
We hadden trouwens voor de kinderwagen wel een molton gekocht, maar die werd er meteen uitgetrokken door onze kraamzorg. Zeiden dat het niet meer gebruikt werd. Ze ging ook meteen bij onze ledikant kijken, maar daar hebben we de aerosleep.