Aanraders: - meerdere badcapes (makkelijk na het badderen) - Bumbo stoeltje - Koeka maxicosi voetenzak (ik gebruik hem in de maxicosi én kinderwagen) - Draagdoek/zak - Wiegje (tot 3 maanden gebruikt maar vond het heerlijk) - Hydrofiele luiers Hema (met print) - Voedingsbakje Hema (blauw schuifbakje voor 4 voedingen) - Speelboog (Hier gebruik ik hem met een voedingskussen in verschoningshoes onder de boog als ik ga douchen) Afraders: - Hydrofiele luiers van de babydump (wit/grijs/donkergrijs) - Spijkerbroekjes voor de 4 maanden - capuchon jasjes voor 4 maanden
een handdoek schijnt voor een babyhuidje harder te zijn. Kan ik me eigenlijk wel wat bij voorstellen omdat het gebruik van wasverzachter voor kleding en/of handdoeken die je voor baby's gebruikt, wordt afgeraden
aanrader: omslag rompers stretch rompers slaapzak hema enkelsokjes zeeman pampers afrader: elektrische kolf Avent(maakt te veel en te hard geluid) bugaboo frog (kleine wielen) eetstoel Bloom
grappig dat de een de hydrofiele luiers geweldig vind en de andere niet. tot nu toe zijn ze in mijn omgeving ook heel positief erover maar zelf ben ik er best nuchter over. zal er dus niet al te veel van kopen en anders kan ik ze altijd nog bijkopen. voordat ik strx met teveel doeken zit hahaha.
Ik vind hydrofiele luiers eigenlijk wel heel fijn, vooral ook voor in het bedje onder het hoofdje te leggen, stel dat de baby dan spuugt, zit niet meteen heel het bedje onder, maar hoef je alleen de luier weg te halen.
Daar heb ik ze ook voor gebruikt Merlijn. Maar dat was ook het enige waarvoor ik ze eigenlijk gebruikte... dus 40 van die dingen was een beetje teveel hahaha en vanaf de leeftijd van 7/8 maanden was het echt niet meer nodig hier.
Ja joh ik hoorde van iedereen dat je daar noooooiiit teveel van kon hebben dus iedere keer als ik wat kocht hup een pak hydrofielluiers erbij
Ik vind hydrofielen juist heel fijn, heb er ook een stuk of 30. We gebruiken ze voor: - 1 voor het afdrogen na het badderen - 1 extra op het aankleedkussen om het een beetje netjes te houden - 2 voor het voeden beneden, 2 voor het voeden boven - 2 in de luiertas - 1 voor in het bedje tegen spugen - 1 voor tijdens/na het kolven om de laatste druppeltjes mee op te nemen. - evt inbakeren Zit ik al op 11.. En die voor het badderen gaan elke keer in de was, die voor het voeden en op het aankleedkussen 1 keer per dag, dus gaat snel dan.
Oh nog een echte afrader, overslagrompertjes! Ze werden door iedereen aangeraden maar wat een on dingen zijn dat . Over het hoofdje vind ik het meeste fijne en het minst gefriemel.
Jaaaa al die 100 knoopjes. Ze zijn ook nog eens warm door de dubbele overslag. Gewoon die stretchrompers van de Hema, heerlijk. Kun je over het hoofd maar ook met eerst de beentjes aantrekken. En voor meisjes zijn die met spaghettibandjes geweldig!
En ik ❤ dan weer overslagrompertjes. Dat gepunnik over die wiebelhoofdjes. En lekker warm door de overslag.
Ik gebruikte de eerst weken ook alleen maar overslagrompers. Ze was toen nog zo klein, ik vond het veel gemakkelijker. Bovendien vond ze iets over haar hoofd trekken niet leuk!
mijn eerste miskoop gedaan haha. 2 klamboes gehaald. maar helaas een kleine kamertje en nadat we alles opgezet hadden en het hemeltje wouden ophangen zag het er te donker en te druk uit in de kamer. dus maar met me man afgesproken dat het niet hoefde. wat ik aan de ene kant wel jmmr vind. en daar zit ik dan met 2 klamboes terwijl ik het geld aan iets anders had kunnen besteden voor de kleine. hahaha ach jah
Miskoop: Bumblies en Kruidvat luiers Travelcot tentje, staat ongebruikt al 3 jaar in de kast Stokke Handysit Aanrader: Difrax flessen en magnetron sterilisator Handgemaakte boxzak van Webwinkel -Spookiedookie: Handgemaakte wikkeldoeken, speelkleden en babyaccessoires | Elke creatie uniek! De la van de box is veel te laag en door de boxzak heb je alles bij de hand.